  • Data: 2005-06-22 11:53:40
    Temat: Re: karta bankomatowa PIN
    Od: "xXx" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > pin podpatrzeć to betka, większość ludzi jest nieświadoma ryzyka -
    > jeszcze sie nie spotkałem żeby ktoś się jakoś krył wpisując pin :)
    >
    > Powiedz mi jeszcze po co ktoś ma kopiować kartę skoro już ją ukradł?
    > Jedyne co daje czip do zabezpieczenie przed skopiowaniem, ale obarcza
    > nas odpowiedzialnością za transakcje między kradzieżą a zastrzeżeniem

    No wiec wlasnie. Powinny byc karty chipowe wtedy nie da sie ich skopiowac, ale
    bez obowiazku wpisywania PINu podczas zakupow i z autoryzacja podpisem. Mnie sie
    tez nie podoba podawanie PINu w sklepie gdzie kazdy sie patrzy i nie ma jak
    zaslonic pinpada, a jeszcze zdarza sie ze pinpad ma krotki kabel i nie do sie go
    tak ustawic zeby inni nie widzieli. W bankomacie mozna latwo zaslonic z gory
    reka klawiature zeby jakas kamera nie podgladneli a z boku zaslania bankomat,
    pozatym nikt mi nie stoi za plecami jak w sklepie.