  • 31. Data: 2004-10-30 19:35:54
    Temat: Re: karta VW nie wszedzie chodzi
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...org>

    Użytkownik m[...] napisał:

    > chcialem wyplacic wczoraj z konta w vwbanku. Podszedlem do bankomatu BGK
    > poszumial poszumial i pokazal napis tresci
    > Ta karta nie jest obslugiowana przez nasz system :(
    >
    > miejsce Warszawa dawny budynek PAP-u al.Jerozolimskie/Nowy Swiat
    >
    > to jak to w koncu jest?
    > Co jeszcze nie obsluguje vwbaku?

    Ten sam ficzer reprezentowały kilka tygodni temu bankomaty euronetu i
    (chyba) pekao sa. Komunikat byl wyswietlany niezaleznie od tego, jaka
    karta sie je nakarmilo ;-) Byc moze to jakas nowa forma wirusa bankomatowego

    M.

  • 32. Data: 2004-10-31 00:42:02
    Od: "Jarek23" <j...@l...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJTO.info> napisał
    w wiadomości news:clvff0$stv$1@news.elsat.net.pl...

    > A wiesz, że idenycznie mi się skojarzyło ? :-)

    Nie tylko Tobie :)))

    Jarek23

    Wyrzuć -23- ze zwrotnego maila.

  • 33. Data: 2004-10-31 11:52:43
    Od: "bwwald" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MXW" napisał w wiadomości news:cm2av8$ten$1@opal.futuro.pl...

    > a jednak ... po ilosci wscieklych atakow widac ze moglem miec racje choc
    > byc
    > moze czesc odpowiedzi pochodzi od dzieci pgr'owcow ktorzy nie tylko ze
    > nie
    > potrafia uzywac bankomatu ale rowniez telefonu.

    Masz jakiś problem i chcesz o nim porozmawiać ??? ;-)

    > Krystek: to ze traktuja ciebie jak idiote na infolinii nie oznacza ze
    > takie same
    > podejscie bank stosuje do powaznych klientow.

    ROTFL

    Waldek

  • 34. Data: 2004-10-31 15:20:43
    Od: "MXW" <m...@n...here>

    "Krystek" <k...@p...space.mailbox> wrote in message
    o.chomik...
> [...]
    posty. ATSD znamienne jest ilosc atakow na tej

    > Nieeeee, MXW po prostu wierzy, że na bankolinii VW podaliby prawdziwe wiadomości na
    temat przyczyny niedziałania bankomatu z kartą
    > VW. Założę się, że od ludzi w callcenter usłyszałby: "Ale co Pan mówi. To
    niemożliwe, że bankomat nie działa z kartą VW".
    > Przeważnie wpadki się tuszuje. Dywaguję sobie w taki sam sposób jak MXW. Poza tym
    sugerowanie, że ktoś pracuje w jakimś banku
    > tylko dlatego, że zwrócił uwagę na pewien fakt dotyczący "naszego ulubionego banku"
    to kompletna bzdura. I bardzo dobrze, że podał
    > taki przykład. Być może ktoś będzie mógł go potwierdzić i wyjdzie z tego jakaś
    reguła (bankomaty XXX źle współpracują z kartą

  • 35. Data: 2004-10-31 17:35:41
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    MXW napisał(a):
    > Krystek: to ze traktuja ciebie jak idiote na infolinii nie oznacza ze
    > takie same podejscie bank stosuje do powaznych klientow.

    Mów mi Rockefeller ;-)

  • 36. Data: 2004-10-31 20:28:51
    Od: "Jarek23" <j...@l...pl>

    Użytkownik "MXW" <m...@n...here> napisał w wiadomości

> [...]

    > takie same
    > podejscie bank stosuje do powaznych klientow.

    Skutecznie zniechęciłeś mnie do założenia konta w VW bank :) Jak pracują tam
    tacy ludzie jak Ty to ja nie chcę mieć z tym "banko-tworem" nic wspólnego...

    Niniejszym dziękuję, że nam się "Pan tak pięknie przedstawił przed milionami
    słuchaczy"... :)))

  • 37. Data: 2004-10-31 20:31:49
    Od: " JaKi" <j...@g...pl>

    MXW <m...@n...here> napisał(a):

    > Przestan pic Krystek !

    Gokładnie, i zmień sobie ustawienia zegara :-)

    --
    JaKi

  • 38. Data: 2004-10-31 22:35:30
    Od: "bwwald" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik " JaKi" napisał w wiadomości

    > .... i zmień sobie ustawienia zegara :-)

    Cos ostatnio tu sie od "niektorych" zbyt duzo wymaga (juz wczesniej
    proszono) ;-)

  • 39. Data: 2004-10-31 23:45:11
    Od: "MXW" <m...@n...here>

    "Krystek" <k...@p...space.mailbox> wrote in message
    o.chomik...
    podejscie bank stosuje do powaznych klientow.

    > Mów mi Rockefeller ;-)

    Przestan pic Krystek !

  • 40. Data: 2004-11-01 17:26:39
    Od: "Jarek23" <j...@l...pl>