  • 1. Data: 2003-04-23 18:22:42
    Temat: jestem pierwszy ?:) - mBank - złota rybka
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Szanowni Państwo!

    Dziękujemy bardzo za zainteresowanie ofertą kart kredytowych mBanku.
    Obecnie trwają ostateczne prace przed rozpoczęciem sprzedaży, w
    międzyczasie zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami naszej oferty.
    Jesteście Państwo osobami, które pierwsze wyraziły chęć poznania naszej
    nowej oferty, dlatego też na zasadzie wyłączności wysyłamy poniższe
    informacje.

    W zależności od swoich potrzeb będziecie Państwo mogli wybrać jedną z
    trzech rodzajów kart kredytowych. mBank, jako pierwszy w Polsce,
    przedstawi również specjalną ofertę dla studentów - od żaków nie
    będziemy wymagać minimalnego dochodu!

    Jakie karty kredytowe będzie oferował mBank?

    1. Karta kredytowa Visa Electron - dla tych, którzy do tej pory nie
    mogli sobie pozwolić na kartę kredytową

    Karta kredytowa Visa Electron jest idealnym wyborem dla osób, które
    potrzebują niewielkich kwot kredytu na karcie. Ze względu na stosunkowo
    niski poziom wymaganych dochodów, jest to najbardziej dostępna karta
    kredytowa w Polsce!

    Karta kredytowa Visa Electron jest najtańszą spośród trzech kart
    kredytowych mBanku:

    * opłata za wydanie: 28zł
    * oprocentowanie kredytu: 17% (mniejsze od oprocentowania wielu
    kredytów odnawialnych!)
    * okres bez oprocentowania (grace period ) 54 dni
    * limit kredytu od 500 do 5 000 zł
    * karta międzynarodowa, transakcje zagraniczne rozliczane w euro
    * do transakcji z bezpośrednią autoryzacją (bankomaty, terminale
    elektroniczne)
    * możliwość otrzymania maksymalnie 3 kart dodatkowych
    * minimalny dochód wymagany w celu ubiegania się o kartę 500 zł netto
    (dla studentów oferta specjalna! - nie wymagamy deklaracji dochodu)
    * pakiet ubezpieczeń

    2. Karta kredytowa Visa Classic - dla tych, co wydają więcej

    Karta kredytowa Visa Classic jest przeznaczona dla osób
    zainteresowanych wyższym limitem kredytowym. Visa Classic to karta
    wypukła, która może być wykorzystywana do realizacji transakcji
    internetowych, telefonicznych i korespondencyjnych:

    * opłata za wydanie: 58zł
    * oprocentowanie kredytu: 19%
    * karta międzynarodowa, transakcje zagraniczne rozliczane w euro
    * do transakcji w terminalach, bankomatach, imprinterach oraz zakupów
    internetowych, korespondencyjnych i telefonicznych
    * okres bez oprocentowania (grace period ) 54 dni
    * limit kredytu od 1 000 do 10 000 zł
    * możliwość otrzymania maksymalnie 3 kart dodatkowych
    * minimalny dochód wymagany w celu ubiegania się o kartę 1 500 zł
    netto
    * pakiet ubezpieczeń

    3. Karta kredytowa Visa Gold - coś prestiżowego

    Cechy charakterystyczne tej karty to najwyższy limit kredytowy oraz
    najszerszy zakres dodatkowych usług i pakietów ubezpieczeniowych. Karta
    Visa Gold wydana przez mBank objęta jest nieodpłatnym pakietem
    ubezpieczeń obejmującym wypadki nieuprawnionego użycia karty przed jej
    zastrzeżeniem, a także rabunek gotówki wypłaconej z bankomatu
    ubezpieczoną kartą.

    * opłata za wydanie: 250zł
    * oprocentowanie kredytu: 24%
    * karta międzynarodowa, transakcje zagraniczne rozliczane w euro
    * okres bez oprocentowania (grace period ) 54 dni
    * limit kredytu od 10 000 do 50 000 zł
    * możliwość otrzymania maksymalnie 3 kart dodatkowych
    * minimalny dochód wymagany w celu ubiegania się o kartę 4 000 zł
    netto
    * pakiet ubezpieczeń

    W ciągu kilkunastu dni skontaktujemy się z Państwem ponownie.
    Dziękujemy za cierpliwość i przepraszamy, że okres oczekiwania wydłuża
    się. Zapewniamy, że wynika to przede wszystkim z chęci jak najlepszego
    przygotowania się do obsługi procesu sprzedaży.

    Zapraszamy również do rozesłania tej wiadomości do znajomych i
    przyjaciół, którzy mogliby być zainteresowani naszą ofertą.

    Pozdrawiamy,
    Zespół mBanku

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 2. Data: 2003-04-24 08:40:45
    Temat: Re: jestem pierwszy ?:) - mBank - złota rybka
    Od: "Damian" <x...@o...PoLand>

    Użytkownik "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    > trzech rodzajów kart kredytowych. mBank, jako pierwszy w Polsce,
    > przedstawi również specjalną ofertę dla studentów - od żaków nie

    ja juz na studiach w 1997/1998 roku z PKO BP dostalem promocyjna VC za free,
    nie pracowalem a nawet stypendium jeszcze nie mialem...

  • 3. Data: 2003-04-24 09:18:40
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik "Damian" <x...@o...PoLand> napisał w wiadomości
    > ja juz na studiach w 1997/1998 roku z PKO BP dostalem promocyjna VC za
    free,
    > nie pracowalem a nawet stypendium jeszcze nie mialem...

    Kredytowa?
    Z jakim limitem?

    --

    Kazimierz
    b. zast. red. nacz. NN ( www.nnmag.net )

  • 4. Data: 2003-04-24 09:22:12
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Wiosenną porą czytam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik plusz pisze:

    > 2. Karta kredytowa Visa Classic - dla tych, co wydają więcej
    > * opłata za wydanie: 58zł
    a za prowadzenie?
    --
    mj

  • 5. Data: 2003-04-24 09:27:56
    Od: "Damian" <x...@o...PoLand>

    Użytkownik "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net> napisał w wiadomości
    > Z jakim limitem?

    5000 ale to sam zrobilem ograniczylem bo byl to moj pierwsza wypukla karta w
    zyciu
    maksymalny wynosil wtedy 12500

  • 6. Data: 2003-04-24 09:59:32
    Od: Szymon Marjanski <s...@p...onet.pl>

    A swistak siedzi....

    Szymon

  • 7. Data: 2003-04-24 10:09:57
    Od: "Damian" <x...@o...PoLand>

    Uzytkownik "Szymon Marjanski" <s...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    > Kredytowa?

    A swistak siedzi....

    Szymon

    ---------
    siedzi siedzi,
    ale w tamtych czasach dla niepraccujacego studenta bez stalych dochodow
    dostac karte bez ubiegania sie - to bank zlozyl mi oferte , bylo juz na tyle
    wazne i wystarczajace do zadowolenia
    ostatnia byla fajna...z opera w sydney, teraz to bez wiekszego zaangazowania
    graficznego sa karty a szkoda

  • 8. Data: 2003-04-24 10:18:00
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Damian" <x...@o...PoLand> wrote in message
    > ja juz na studiach w 1997/1998 roku z PKO BP dostalem promocyjna VC za
    free,
    > nie pracowalem a nawet stypendium jeszcze nie mialem...

    a mi się zawsze wydawało , że ludzie po studiach powinni umieć rozróżnić
    kartę kredytową od innych :)))

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 9. Data: 2003-04-24 10:34:43
    Temat: Re: jestem pierwszy ?:) - mBank - z?ota rybka
    Od: Szymon Marjanski <s...@p...onet.pl>

    Thu, 24 Apr 2003 12:18:00 +0200 "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>
    wrote:

    > "Damian" <x...@o...PoLand> wrote in message
    > free,
    >

    > a mi si? zawsze wydawa?o , ?e ludzie po studiach powinni umie? rozró?ni?
    > kart? kredytow? od innych :)))

    ROTFL
    Mi tez sie wydawalo... :-))) Jak widac nie wszyscy... ;-)

  • 10. Data: 2003-04-24 10:59:08
    Od: "Damian" <x...@O...pl>

    wrote:

    ROTFL
    Mi tez sie wydawalo... :-))) Jak widac nie wszyscy... ;-)

    ---
    celowo napisalem co napisalem, chca pochwalic indywidualne podejscie banku,
    a raczej "pani z okienka", ze
    mimo brak zatrudnienia podarowala wypukla karte...czy ona jest kredytowa czy
    nie to i tak nie zmniejsza znaczaco ryzyka na jakie narazal sie bank...
    dajac taka karte studentowi
    dawala juz mozliwosc zakupow "heblem" czy w internecie, wyciag comiesieczny,
    a czt byly obciazane byly z data wsteczna czy nie to juz dla mnie bylo
    nieistotne wtedy - jako student i tak ma sie wiecej kasy
    To bylo juz i tak duzo i w 1997 roku

    i za to sobie chwale bank i uwazam , ze takie ruchy sa godne pochwaly a nie
    chwalenie sie , ze w 2003 nareszcie po raz pierwszy student moze dostac
    karte (kredytowa...niech wam bedzie)
    brrr, juz dawno powinno to byc standardem, chyba mniejsze straty bylyby
    gdyby np 1000 studentow nie splacilo sumy, ktora utopiono w kredycie
    biznesmena z rodowodem i "papierami"

    no ale widze ze grupa typowo bankowa pl.biznes.banki powinna zmienic nazwe
    na
    pl.biznes.banki.nudze_sie_i_docinam_innym

    ta grupe czytaja ludzie z bankow i grupa powinna rowniez kreowac pomysly,
    standardy i dowiadywac sie,ze byly banki, ktore mimo wymaganych zaswiadczen
    o zatrudnieniu itp potrafily miec "idywidualne podejscie do klienta" i dac
    to co teoretycznie bylo niemozliwe.

    mam nadzieje, ze niektorych znudzonych i zlosliwych trafilo cokolwiek
    dla mnie koniec tematu niezaleznie od komentarzy- szkoda czasu