  • 1. Data: 2006-06-22 15:17:53
    Temat: jakiej wysokości wpłaty na konto
    Od: "Janusz" <i...@a...com.pl>

    Witam,
    do jakiej wysokości wpłaty na konto nie podlegają kontroli i zgłoszeniu

  • 2. Data: 2006-06-22 15:38:02
    Temat: Re: jakiej wysokości wpłaty na konto
    Od: "sumi" <T...@p...onet.pl>

    "Janusz" wrote

    > do jakiej wysokości wpłaty na konto nie podlegają kontroli i zgłoszeniu

    trochę wcześniej jest taki temat "przelew międzybankowy a urząd skarbowy"
    15000Euro

    Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 3. Data: 2006-06-22 15:41:16
    Od: "Janusz" <i...@a...com.pl>

    Znalazłem odp. parę postów wczwśniej

  • 4. Data: 2006-06-23 06:21:54
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    sumi wrote:

    > trochę wcześniej jest taki temat "przelew międzybankowy a urząd
    > skarbowy" 15000Euro

    Ale.....
    Jeśli przelew wyda się bankowi podejrzany....
    albo
    Jest kilka kolejnych przelewów....
    bank powinien zgłosić nawet znacznie mniejsze kwoty