  • 1. Data: 2006-06-22 07:04:00
    Temat: Jaki fundusz warto wybrać?
    Od: "Seba" <s...@p...onet.pl>

    Coś możecie polecić z własnego doświadczenia?
    Obecnie mam Arkę i to co mi się w niej najbardziej podoba to darmowa
    konwersja, realizowana w ten sam dzień, jeżeli zlecenie zostanie przyjęte
    do godz 9. Dzięki temu udało mi się zarobić 9% od momentu, kiedy zaczeły
    się zwały na giełdzie w maju.
    Arkę zostawię, ale myślę o tym, żeby część środków włożyć w drugi fundusz.
    Warto wybrać DWS, a może jest coś lepszego?

  • 2. Data: 2006-06-22 10:34:17
    Temat: Re: Jaki fundusz warto wybrać?
    Od: "thejvit" <d...@i...pl>

    Seba napisał(a):
> [...]
    > Obecnie mam Arkę i to co mi się w niej najbardziej podoba to darmowa
    > konwersja, realizowana w ten sam dzień, jeżeli zlecenie zostanie przyjęte

    Powaznie? Od kiedy tak jest?
    Pamietam jeszcze jakos w listopadzie jak chcialem zrobic konwersje to
    tradycyjnie konwersja byla wg cen z zamkniecia nastepnego dnia...
    Chcesz powiedziec, ze teraz jesli sie zlozy zlecenie konwersji do 9
    rano
    to zostana jednostki przekonwertowane po cenie zamkniecia z tego samego
    dnia? (chociaz z drugiej strony to chyba to samo :))

    ps. Jesli chcesz spekulowac Arka to nie lepiej podzielic kase na 20
    czesci
    i wrzucic na wig20 (jesli to Arka Akcji)?

  • 3. Data: 2006-06-22 10:52:41
    Od: "Seba" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "thejvit" <d...@i...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    Powaznie? Od kiedy tak jest?
    ps. Jesli chcesz spekulowac Arka to nie lepiej podzielic kase na 20
    czesci
    i wrzucic na wig20 (jesli to Arka Akcji)?

    Muszę Ci przyznać rację - lepiej samemu grać na giełdzie, jeżeli ktoś lubi
    sobie pospekulować - mi to nawet bardziej by pasowało, bo gram na giełdzie
    własną kasą. Problemem jest to, że jest to kasa matki, a ona się nacieła na
    akcjach handlowego i KGHM w 2000 r i teraz giełdy się boi ( ale twierdzi że
    TFI mają specjalistów, którzy się znają na akcjach, więc nie straci:-)
    A co do konwersji to Arka tak właśnie działa i dzięki temu nie utopiłem kasy
    na spadkach.