  • 1. Data: 2005-02-11 12:17:48
    Temat: jakie konto żeby z UE (w EUR) przelewy z BIC/IBANA za darmo odbierać?
    Od: gustavisz <g...@S...yahoo.de>

    Jakie konto w jakim banku to potrafi? W Inteligo jakies 12 zlotych za
    przewalutowanie bodaj biora. A moze jakies konto w polskim banku w euro?

    --
    "Voksen - det er noe som bare eksisterer i barns fantasi." (P. Hein)

  • 2. Data: 2005-02-11 12:36:36
    Temat: Re: jakie konto Ĺźeby z UE (w â?Ź) przelewy z BIC/IBANA za darmo odbieraÄ??
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    gustavisz wrote:
    > Jakie konto w jakim banku to potrafi? W Inteligo jakies 12 zlotych za
    > przewalutowanie bodaj biora. A moze jakies konto w polskim banku w
    > euro?

    Najlepiej załóż konto w EUR - wtedy zamienisz EUR na PLN w dogodnym dla
    Ciebie momencie. Większość banków, które prowadzą konta w EUR raczej nie
    pobiera prowizji za przyjęcie przelewu zagranicznego, ale pewna nie jestem.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 3. Data: 2005-02-11 13:06:01
    Temat: Re: jakie konto żeby z UE (w €) przelewy z BIC/IBANA za darmo odbierać?
    Od: K.N. <l...@o...pl>

    >Jakie konto w jakim banku to potrafi? W Inteligo jakies 12 zlotych za
    >przewalutowanie bodaj biora. A moze jakies konto w polskim banku w euro?

    Multibank, konto walutowe. Odbior za darmo, konto prowadzone w euro za
    0 zl.

    Pzdr.
    Lack

  • 4. Data: 2005-02-12 19:17:11