  • 1. Data: 2002-08-14 14:59:22
    Temat: jaki w tej chwili jest najlepszy bank
    Od: "Jarek" <j...@p...onet.pl>

    jaki w tej chwili jest najlepszy bank w ktorym nie tyle warto co jak juz sie
    zaklada konto z powodow bardziej przymusowych powinno sie zalozyc konto?

    Jarek

  • 2. Data: 2002-08-14 15:03:31
    Temat: Re: jaki w tej chwili jest najlepszy bank
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > jaki w tej chwili jest najlepszy bank w ktorym nie tyle warto co jak juz
    sie
    > zaklada konto z powodow bardziej przymusowych powinno sie zalozyc konto?

    Taki, gdzie za nic nie placisz.

    Lukas, mBank, LGNet, Inteligo bez karty ;)

    Co tam jeszcze jest??? :)

  • 3. Data: 2002-08-14 16:16:35
    Od: "Jurek" <j...@a...net>

    > sie
    >
    > Taki, gdzie za nic nie placisz.
    >
    > Lukas, mBank, LGNet, Inteligo bez karty ;)
    >
    > Co tam jeszcze jest??? :)

    MultiBank, naprawde najlepszy , bezkonkurencjny, najlepsza oferta i
    najlepsza obsługa!!!

  • 4. Data: 2002-08-14 18:51:57
    Od: "Piotr Orzechowski" <n...@p...USUNSPAM.com>

    "Jarek" <j...@p...onet.pl> wrote in message
    > jaki w tej chwili jest najlepszy bank w ktorym nie tyle warto co jak juz
    sie
    > zaklada konto z powodow bardziej przymusowych powinno sie zalozyc konto?

    citibank

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 5. Data: 2002-08-14 19:44:39
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Orzechowski" <n...@p...USUNSPAM.com> napisał
    w wiadomości news:aje8p7$1o7$1@news2.tpi.pl...

    > citibank

    podpisuje sie obiema rekami!

    --
    JaKi

  • 6. Data: 2002-08-15 10:44:47
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Aug 14, 2002 at 09:44:39PM +0200, =?ISO-8859-2?Q? Jaros=B3aw?= Popiel wrote:

    > Użytkownik "Piotr Orzechowski" <n...@p...USUNSPAM.com> napisał
    > w wiadomości news:aje8p7$1o7$1@news2.tpi.pl...

    > podpisuje sie obiema rekami!

    Tia, a ja PINem ;-)

    --

    --w

  • 7. Data: 2002-08-15 19:08:35
    Od: "Rafal M" <markii@NO_SPAMpoczta.gazeta.pl>

    Użytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisał w wiadomości

    > Tia, a ja PINem ;-)

    a nie podpisem elektronicznym? Ostatnio na topie jest ;P

  • 8. Data: 2002-08-15 20:03:52
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Aug 15, 2002 at 09:08:35PM +0200, Rafal M wrote:

    > Użytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisał w wiadomości

    > a nie podpisem elektronicznym? Ostatnio na topie jest ;P

    Znam jeszcze pare innych rzeczy 'na topie' ktorych nie chce znac.

    --

    --w

  • 9. Data: 2002-08-29 22:10:26
    Od: "PLIS" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jarek" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > jaki w tej chwili jest najlepszy bank w ktorym nie tyle warto co jak juz
    sie
    > zaklada konto z powodow bardziej przymusowych powinno sie zalozyc konto?
    >
    > Jarek

    Według mnie najtańszym jest Invest Bank SA (konto przez inernet 1zł od
    września) do końca sierpnia gratis. Polecam tel. 0608-575-075.