  • 11. Data: 2002-08-23 16:08:29
    Temat: Re: jaki najlepszy bank internetowy
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Fri, 23 Aug 2002 10:52:44 +0200, "Janek" <j...@w...pl> wrote:

    >Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    >
    >A zastanawiałeś sie kiedykolwiek, kto może dostać taki limit.

    Uwierz mi, ze doskonale wiem kto moze taki limit dostac.

    >Odpowiem: bogacz, któremu kredyt zbędny

    o dziwo "bogacze" , czy raczej osoby dobrze zarabiajace potrzebuja
    kredytow. Tez uwazam to za paradoks ale tak jest - bardzo wielu ludzi
    o o zaobkach na poziome jak dla mnie wymarzonym i wystarczjacym na
    zaspokojnie wszystkich potrzeb, jest w dlugach po uszy.

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 12. Data: 2002-08-25 11:19:52
    Od: "Enix" <e...@e...pl>

    (Burx obecnie zmienił sie na Enix:)

    > Czy masz mały obrót? Poniżej 800 tys. euro rocznie ?

    Tak, roczny przychód w tym roku będzie około 600-700 tys. euro, więc nie
    będzie konieczności wejścia na pełną księgowość.

    > Żaden bank nie oferuje internetowych kont dla firm z pełną księgowością (i
    > słusznie, bo po co komu taki "pasztet")

    Co miałeś na myśli mówiąc o tym pasztecie ? Czyli co w takim razie pozostaje
    dla firm z pełną księgowością, banki je olewają ?

    pzd. Enix

  • 13. Data: 2002-08-26 07:15:36
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Enix" <e...@e...pl> napisał w wiadomości
    > Co miałeś na myśli mówiąc o tym pasztecie ? Czyli co w takim razie
    pozostaje
    > dla firm z pełną księgowością, banki je olewają ?

    "Pasztet", bo to jest bardzo niewygodne w eksploatacji.
    Potencjalnie dostępne dla "włamywaczy" z całego świata.
    Firmy z pełną księgowością często mają duże saldo -szkoda byłoby tą forsę
    stracić.

    Dlatego one używają programów typu HomeCash, MultiCash -to się różnie w
    różnych bankach nazywa.
    Chodzi o to , że połączenie jest z numerem specjalnym banku.
    Program "bankowy" jest tak przygotowany, aby łatwo współpracował z
    programami księgowymi.
    Przygotowanie przelewów robi się offline, a potem całą litanię wysyła szybko
    do banku.