    From: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: jaki kredyt ??? (nie znam sie)
    Date: Tue, 1 Mar 2005 19:01:23 +0100
    Sender: d...@p...onet.pl@zagorze.smstv.pl

    > teraz moje pytanie czy bardziej sie oplaca wziasc kredyt samochodowy czy
    > gotoowkowy na w/w sume
    > okres splaty 48 miesiecy

    Do sprawdzania opłacalności tych kredytów dolicz koszt polisy AC (no chyba
    ze w ogóle będziesz ubezpieczał AC) - jej cena moze zniwelować zyski z
    tańszych kredytów samochodowych (bo są tańsze od gotówkowego). Trwanie
    ubezpieczenia AC = okres spłaty kredytu.

    > pomozcie prosze nie wiem co i gdzie na co zwracac uwage
    > bo wiadomo
    > kazdy bank jest "the best" mam konto ROR w KB ale... no wlasnie gdzie
    > szukac tych plusoow

    Zawsze pros o sumaryczny koszt odsetkowy, i prowizję.
    Jeżeli zabezpieczeniem będzie zastaw to dolicz 200zł za wpis i 50 za
    wykreślenie zastawu z rejestru. Dodatkowo przed udzieleniem kredytu wymagany
    jest odpis z Krajowego Rejestru Zastawów (20zł chyba)
    Jeżeli przewłaszczenie to dochodzi zmiana dowodów rejestracych co też
    kosztuje. Dodatkowo przy próbie wyjechania z kraju musisz mieć zgodę Banku.

    Wydaje mi się że jeżeli nie masz zamiaru ubezpieczać pojazdu ubezpieczeniem
    AC to lepiej poszukaj taniej (he he) pożyczki gotówkowej.

    Darek