  • 11. Data: 2003-10-17 10:45:42
    Temat: Re: jaki e-bank wybrac?
    Od: "Arczi" <A...@o...pl>

    > Założ drugie konto (przez inet mozna to zrobic) i wpłac na nie 100zl.
    > Bedziesz mial dwa konta: jedno do normalnego uzytku z karta (to co masz
    teraz),
    > a drugie gdzie masz caly czas te 100zl. Nie ruszaj tych 100zl. W ten
    sposob
    > średnia z obu kont zawsze bedzie wieksza niz 100zl i nie bedziesz placil
    za
    > konto.

    > Tak, ale najlepiej na to drugie konto z ktorego nie bedziesz korzystal.

    > karta Visa Elektron; kosztuje 0,99zl/miesiac

    > Korzystaj TYLKO z bankomatów ;)

    bardzo dziękuje za wyczerpujące odpowiedzi :))))))

    ps. dlaczego TYLKO z bankomatów ?

  • 12. Data: 2003-10-17 11:05:51
    Od: Bartol Partol <b...@p...co>

    Użytkownik Witek napisał:

    > Korzystaj TYLKO z bankomatów ;)

    Zapomniales dodac POK BP, czy miales moze cos innego na mysli?

    Bartol

  • 13. Data: 2003-10-17 11:19:30
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl>

    > Zapomniales dodac POK BP, czy miales moze cos innego na mysli?

    nie ma takiego banku ;-))))))))))))))))

  • 14. Data: 2003-10-17 11:33:32
    Od: Bartol Partol <b...@p...co>

    Użytkownik Wilczek napisał:

    > nie ma takiego banku ;-))))))))))))))))

    To byl anagram :-P PKO BP oczywiscie.

    Bartol

  • 15. Data: 2003-10-17 13:10:08
    Temat: Re: jaki e-bank wybrac? FORTIS e-pakiet
    Od: "S.Stefanek" <s...@P...onet.pl>

    Masz oddział w Poznaniu. 7PLN za miesiąc, bezpłatne wypłaty ze wszystkich
    maszyn w kraju, 3.5%.

    Stefan

  • 16. Data: 2003-10-17 13:14:58
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "S.Stefanek"
    > Masz oddział w Poznaniu. 7PLN za miesiąc, bezpłatne wypłaty ze wszystkich
    > maszyn w kraju, 3.5%.

    popieram, tyle ze jeszcze 1 zl/mies za kazda karte VE
    *** blad ***

  • 17. Data: 2003-10-17 13:53:52
    Od: "Witek" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Arczi" <A...@o...pl> napisał:

> [...]

    ... pkobp - of kors ;)

    > bardzo dziękuje za wyczerpujące odpowiedzi :))))))

    ;-)

    > ps. dlaczego TYLKO z bankomatów ?

    Bo inne usługi są pieruńsko drogie... Zatem Inteligo -jak dla mnie- spełnia
    wyłącznie funkcje interface'u do bankomatów pkobp.

  • 18. Data: 2003-10-17 13:57:37
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bmos9h$lbe$...@n...onet.pl,
    Witek <j...@c...barg.sv>:

    > Bo inne usługi są pieruńsko drogie... Zatem Inteligo -jak dla mnie-
    > spełnia wyłącznie funkcje interface'u do bankomatów pkobp.

    No cos Ty - znasz tansza (ogolnie dostepna, nie w promocji) karte do
    platnosci w necie?

    --
    Robert

  • 19. Data: 2003-10-17 14:21:10
    Od: "Witek" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał:
    > No cos Ty - znasz tansza (ogolnie dostepna, nie w promocji) karte do
    > platnosci w necie?

    Ok. Ale ja i tak nie używam VE inteligo do płacenia w inecie...

  • 20. Data: 2003-10-17 14:51:48
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bmotss$pj7$...@n...onet.pl,
    Witek <j...@c...barg.sv>:

    > Ok. Ale ja i tak nie używam VE inteligo do płacenia w inecie...

    To sobie nie uzywaj, ale nie zabraniaj innym ;)

    --
    Robert