  • 1. Data: 2003-10-16 16:32:22
    Temat: jaki e-bank wybrac?
    Od: "Jarecki" <j...@o...pl>

    Witam sedecznie szanownych grupowiczów!
    Pewnie po kilku godzinach zwiedzania stron i analiz sam dokonałbym
    wyboru, ale mam cichą nadzieję, że grono fachowców jest najbardziej
    odpowiednie do udzielenia odpowiedzi oraz nie zostanę natychmiast
    zjechany za głupie pytania :-)
    Mam ROR w PKOBP i linie kredytową na zaledwie 7kzł, dochody w
    granicach 4kzł/m-c, kilka zleceń i kilka przelewów, niemniej jednak
    współpraca z tymi złodziejami już mnie po prostu męczy, z każdym
    niemal miesiącem podnoszą różne opłaty, a ROR 0,1% przyprawia mnie o
    pusty śmiech, a więc postanowiłem się przesiąść na wygodniejszy, a
    może i tańszy system bankowania.
    Z kompem radze sobie nieźle, takoż z www...
    Co radzicie? Może ew. małe uzasadnienie
    --
    Jarecki, Poznań

  • 2. Data: 2003-10-16 16:46:20
    Temat: Re: jaki e-bank wybrac?
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Użytkownik Jarecki napisał:

    > Z kompem radze sobie nieźle, takoż z www...
    > Co radzicie? Może ew. małe uzasadnienie

    Jak z linią kredytową to BRE:
    jeśli pragniesz oddziałów to Multibank, jeśli oddziały Ci niepotrzebne
    to mBank.
    Dodatkowo możesz sobie założyć konto Inteligo to zostaną Ci te same
    bezpłatne bankomaty.

    pzdr

    Tomek

    --
    Zaloz prywatne forum:
    http://forum.onet.pl

  • 3. Data: 2003-10-16 16:46:54
    Od: "Marek J" <NOSPAMmarkusj@.interia.pl>

    > Mam ROR w PKOBP [...]
    > współpraca z tymi złodziejami już mnie po prostu męczy

    No to mBank, bo Inteligo to też PKO BP ;-)

    Pozdrawiam

    Marek

  • 4. Data: 2003-10-17 07:14:50
    Od: "Wojciech Pałasz" <l...@p...onet.pl>

    > Dodatkowo możesz sobie założyć konto Inteligo to zostaną Ci te same
    > bezpłatne bankomaty.

    I bedziesz mial gdzie wplacac gotowke :-) Tylko musisz miec saldo
    powyzej 100PLN by konto Cie nie kosztowalo. Potem ew. raz w miesiacu,
    albo jeszcze rzadziej robisz przelew z Inteligo do mBanku. W
    MultiBanku tez mozesz wplacic kase, ale konto kosztuje min. 3PLN. A
    Inteligo (jesli nie robisz przelewow) kosztuje Cie 0PLN (pamietajac o
    min saldzie 100PLN). I PKO BP (wlasciciel Inteligo) ma zdecydowanie
    wiecej oddzialow.

    Wojtek Palasz
    Gdansk

  • 5. Data: 2003-10-17 07:46:40
    Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>

    > No to mBank, bo Inteligo to też PKO BP ;-)

    Ale nie zostaną TE SAME bezpłatne bankomaty. Inteligo ma PKOBP, mBank
    Euronet + własne.

    MaciejK

  • 6. Data: 2003-10-17 08:17:28
    Od: "Arczi" <A...@o...pl>

> [...]
    > Inteligo (jesli nie robisz przelewow) kosztuje Cie 0PLN (pamietajac o
    > min saldzie 100PLN). I PKO BP (wlasciciel Inteligo) ma zdecydowanie

    czyli aby nie płacić za konto Inteligo wpłacam tam 200 pln i mam za
    darmoche, nie muszę miećmin wpływu miesięcznego 100 pln ??

    Sorki ale chyba żyłem w błędzie :)
    proszęo odpowiedź

    Miłego dnia
    Arczi

  • 7. Data: 2003-10-17 08:33:05
    Od: "Witek" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Arczi" <A...@o...pl> napisał:

    Założ osobne subkonto, wpłać 100zl - nie ruszaj tego !!! Masz wtedy konto za
    free, albo z VE za 0,99zl.

  • 8. Data: 2003-10-17 08:50:10
    Od: "Arczi" <A...@o...pl>

    > Użytkownik "Arczi" <A...@o...pl> napisał:
    >
    > Założ osobne subkonto, wpłać 100zl - nie ruszaj tego !!! Masz wtedy konto
    za
    > free, albo z VE za 0,99zl.

    :((( sorry za lamerstwo ale możesz mi to dokłądniej wytłumaczyć tzn.
    subkonto ??? (co to znaczy) właśnie założyłem konto w Inteligo dzisiaj je
    uaktywniam, wystarczy jak wpłace tam 110 pln i nie będe po prostu tego
    ruszał żeby za te konto nie płacić ?

    VE - co to znaczy ???

    Bardzo proszę o odpowiedź
    z góry wielkie dzięki za odpowiedź i rozwianie wątpliwośći

    no i może masz jakieśinne porady dla nowego użytkownika konta Inteligo

    Jeszcze raz życzęudanego dnia

  • 9. Data: 2003-10-17 09:14:38
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

> [...]
    > subkonto ??? (co to znaczy) właśnie założyłem konto w Inteligo dzisiaj je
    > uaktywniam, wystarczy jak wpłace tam 110 pln i nie będe po prostu tego

    W Inteligo możesz sobie otworzyć dowolną liczbę rachunków dodatkowych. Aby
    nie płacić za konto można sobie tę stówę trzymać własnie na takim rachunku
    dodatkowym - możesz wtedy o niej "zapomnieć" :-)))

    > VE - co to znaczy ???

    Visa Electron - karta płatnicza. Karta Inteligo ma tę zaletę, że możesz nią
    płacić w internecie.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 10. Data: 2003-10-17 09:16:32
    Od: "Witek" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Arczi" <A...@o...pl> napisał:

    > :((( sorry za lamerstwo ale możesz mi to dokłądniej wytłumaczyć tzn.
    > subkonto ??? (co to znaczy)

    Założ drugie konto (przez inet mozna to zrobic) i wpłac na nie 100zl.
    Bedziesz mial dwa konta: jedno do normalnego uzytku z karta (to co masz teraz),
    a drugie gdzie masz caly czas te 100zl. Nie ruszaj tych 100zl. W ten sposob
    średnia z obu kont zawsze bedzie wieksza niz 100zl i nie bedziesz placil za
    konto.

    > uaktywniam, wystarczy jak wpłace tam 110 pln i nie będe po prostu tego
    > ruszał żeby za te konto nie płacić ?

    Tak, ale najlepiej na to drugie konto z ktorego nie bedziesz korzystal.

    > VE - co to znaczy ???

    karta Visa Elektron; kosztuje 0,99zl/miesiac

    > no i może masz jakieśinne porady dla nowego użytkownika konta Inteligo

    Korzystaj TYLKO z bankomatów ;)