  • Data: 2004-03-01 20:01:56
    Temat: jaki bank?? proszę pomóżcie!
    Od: "Ann" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Poszukuję banku, w którym mogłabym założyć konto gospodarcze z możliwie
    najniższymi opłatami za przelewy, a najlepiej z przelewami za free. Sedno mojej
    działalności tkwić będzie właśnie w wykonywaniu dużej ilości przelewów na różne
    rachunki (chcę prowadzić niezależny punkt kasowy przyjmujący wpłaty za rachunki)
    dlatego jest to dla mnie takie ważne. Podobno VWbank ma taką ofertę, ale nie
    wiem czy się na niego zdecydować. Z drugiej strony czy jeszcze jakiś inny bank
    oferuje taką ofertę?? Podpowiedzcie mi jakrozwiązać ten problem.
    Zgóry dziękuję i pozdrawiam
    Ann