  • 1. Data: 2008-03-06 11:32:45
    Temat: jaki bank dla malej internetowej firmy?
    Od: gonzek <j...@k...eu>

    Witam,

    poszukuje jakiegos banku odpowiedniego z oferta dla malej dzialalnosci
    gspodarczej. Chodzi mi przede wszystkim i prowadzenie rachunku za
    darmo z dostepem przez internet. Poki co mam na oku mBank i mBiznes
    konto oraz konto DIRECT w ING Banku Slaskim.
    Czy na rynku sa podobne konta? W jakich bankach? Co polecacie?

  • 2. Data: 2008-03-06 12:42:46
    Temat: Re: jaki bank dla malej internetowej firmy?
    Od: "PatronX" <p...@w...pl>

> [...]
    > konto oraz konto DIRECT w ING Banku Slaskim.
    > Czy na rynku sa podobne konta? W jakich bankach? Co polecacie?

    Osobiście korzystam od kilku lat z mBanku i nie narzekam. Tu masz
    zestawienie kont firmowych w różnych bankach:
    http://finanse.netwaluta.pl/kontafirmowe/

    --
    Patryk

  • 3. Data: 2008-03-06 19:13:13
    Od: "Slavekk" <s...@g...pl>

    Użytkownik "gonzek" <j...@k...eu> napisał w wiadomości
    f.googlegroups.com...
> [...]
    > konto oraz konto DIRECT w ING Banku Slaskim.
    > Czy na rynku sa podobne konta? W jakich bankach? Co polecacie?

    Zależy do czego to konto miałoby służyć.
    Na pewno jest tanie.
    Jeżeli do rozliczania wielu klientów to mbank nie jest za wygodny
    Jeśli klienci mieliby wpłacac na konto gotówkę to tym bardziej.
    Osobiscie nie doświadczyłem ale czytałem tutaj info, że przy dużej
    ilości transakcji na koncie potrafi nie pokazać jakiejś wpłaty od
    klienta co może byc przyczyną nieporozumień ;-)
    Jeżeli potrzebowałbyś subkont dla różnych klientów to Inteligo ma coś
    takiego. I wpłaty gotówkowe bezpłatne.

    Jednym słowem - za mało danych by coś radzić

    Sławek