    From: "Slavekk" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: jaki bank dla malej internetowej firmy?
    Date: Thu, 6 Mar 2008 20:13:13 +0100

    Użytkownik "gonzek" <j...@k...eu> napisał w wiadomości
    news:395f2a65-18cb-4e70-bb7c-6cd3b6928914@u72g2000hs
    f.googlegroups.com...
    > Witam,
    >
    > poszukuje jakiegos banku odpowiedniego z oferta dla malej
    > dzialalnosci
    > gspodarczej. Chodzi mi przede wszystkim i prowadzenie rachunku za
    > darmo z dostepem przez internet. Poki co mam na oku mBank i mBiznes
    > konto oraz konto DIRECT w ING Banku Slaskim.
    > Czy na rynku sa podobne konta? W jakich bankach? Co polecacie?

    Zależy do czego to konto miałoby służyć.
    Na pewno jest tanie.
    Jeżeli do rozliczania wielu klientów to mbank nie jest za wygodny
    Jeśli klienci mieliby wpłacac na konto gotówkę to tym bardziej.
    Osobiscie nie doświadczyłem ale czytałem tutaj info, że przy dużej
    ilości transakcji na koncie potrafi nie pokazać jakiejś wpłaty od
    klienta co może byc przyczyną nieporozumień ;-)
    Jeżeli potrzebowałbyś subkont dla różnych klientów to Inteligo ma coś
    takiego. I wpłaty gotówkowe bezpłatne.

    Jednym słowem - za mało danych by coś radzić

    Sławek