  • 1. Data: 2003-10-16 14:53:40
    Temat: jak zdobyc monety
    Od: "Piotr T." <p...@o...pl>

    Skad mozna wziac monety 1 zl, 2 zl i 5 zl ? Oczywiscie rozmienione z
    wiekszych nominalow. Potrzebne sa jednorazowo, wykluczajac zbieranie po
    znajomych i prosby w sklepach skad mozna je wziac ? Czy NBP wymieni mi np.
    100 zl na 100 zlotowek ?

  • 2. Data: 2003-10-16 15:01:30
    Temat: Re: jak zdobyc monety
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

    w taradycyjnym banku typu PKO BP gdzie sa kasy to ci wymienią

    Pozdr

  • 3. Data: 2003-10-16 15:06:25
    Od: "Rafal" <r...@W...wp.pl>

> [...]
    > znajomych i prosby w sklepach skad mozna je wziac ? Czy NBP wymieni mi np.

    Hmm - ja gdy potrzebowałem drobiazgów na wesele, rozmieniłem 50zł na
    2-groszówki :))) Zrobili to w pierwszym lepszym banku - współczując
    jednocześnie młodym :-))
    Sądzę że załatwisz to w każdym banku

  • 4. Data: 2003-10-16 16:06:39
    Od: Bartol Partol <b...@p...co>

    Użytkownik Rafal napisał:

    > Hmm - ja gdy potrzebowałem drobiazgów na wesele, rozmieniłem 50zł na
    > 2-groszówki :))) Zrobili to w pierwszym lepszym banku - współczując
    > jednocześnie młodym :-))

    Dlaczego w naszym kraiku panuje taki glupawy zwyczaj? Goscie rzucaja, a
    potem mlodzi sie wycieraja po ziemi i zbieraja. Po cholere, zeby ich
    upokorzyc?

    Bartol

  • 5. Data: 2003-10-16 16:39:18
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Thu, 16 Oct 2003 18:06:39 +0200, Bartol Partol <b...@p...co>
    wrote:

    >Dlaczego w naszym kraiku panuje taki glupawy zwyczaj? Goscie rzucaja, a
    >potem mlodzi sie wycieraja po ziemi i zbieraja. Po cholere, zeby ich
    >upokorzyc?

    Zawsze możesz wynając służącego do zbierania... I potem do zamiatania
    za Tobą potłuczonego szkła, a potem do krojenia tortu, a potem do...
    nocy poślubnej. Co się będziesz upokarzał i wykonywał te bezsensowne
    czynności.

    Życie ma mało z logiki, a wiele z tradycji, zwyczajów itp.

  • 6. Data: 2003-10-16 17:39:12
    Od: Bartol Partol <b...@p...co>

    Użytkownik Tristan Alder napisał:

> [...]
    > za Tobą potłuczonego szkła, a potem do krojenia tortu, a potem do...
    > nocy poślubnej. Co się będziesz upokarzał i wykonywał te bezsensowne

    A co to Cie tak ubodlo? Zbierales kase przez pol godziny? :-P

    > Życie ma mało z logiki, a wiele z tradycji, zwyczajów itp.

    Ale nic nie stoi na przeszkodzie, by glupawe zwyczaje zmieniac.
    Zdecydowanie lepsze jest obsypywanie mlodej pary ryzem.

    Bartol

  • 7. Data: 2003-10-16 18:01:09
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Thu, 16 Oct 2003 19:39:12 +0200, Bartol Partol <b...@p...co>
    wrote:
    >A co to Cie tak ubodlo? Zbierales kase przez pol godziny? :-P

    Nie, ale rzucam ryżem zawsze... :-)

    >Ale nic nie stoi na przeszkodzie, by glupawe zwyczaje zmieniac.

    Grosiki na szczęście nie są głupawe. Tylko niektórzy nie mają hamulców
    i za dużo sypią. Ale trochę na dobrą wróżbę nie zaszkodzi.

    >Zdecydowanie lepsze jest obsypywanie mlodej pary ryzem.

    Ależ czemu?

    <Bartol mode on>
    Dlaczego w naszym kraiku panuje taki glupawy zwyczaj? Goscie rzucaja
    jedzeniem, a potem dzieci w Afryce głodują. Mlodzi mają potem pelno
    ryżu we włosach, a ksiądz musi sprzątać. Po cholere, zeby upokorzyc
    księdza?
    <Bartol mode off>

    :-)))

  • 8. Data: 2003-10-16 22:39:44
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Thu, 16 Oct 2003 17:06:25 +0200, "Rafal" <r...@W...wp.pl>
    wrote:

    >Hmm - ja gdy potrzebowałem drobiazgów na wesele, rozmieniłem 50zł na
    >2-groszówki :))) Zrobili to w pierwszym lepszym banku - współczując
    >jednocześnie młodym :-))

    dziwisz się? Pozbierać 2500 monet... Miesiąc miodowy z głowy :-(

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 9. Data: 2003-10-17 07:50:24
    Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>

    > Ale nic nie stoi na przeszkodzie, by glupawe zwyczaje zmieniac.
    > Zdecydowanie lepsze jest obsypywanie mlodej pary ryzem.

    ... a potem to niech się księża martwią, kto posprząta obejście kościoła.

    Jeśli o mnie chodzi to ja wolę groszówki - w rozsądnej ilości. Nam
    "posprzątanie kasy" zajęło około 2 minut.

    Żeby nie było, że NTG - nie wpłaciliśmy do banku - za wysoka prowizja :)

    MaciejK

  • 10. Data: 2003-10-17 08:12:18
    Od: Bartol Partol <b...@p...co>

    > Nie, ale rzucam ryżem zawsze... :-)

    A widzisz.

    > Grosiki na szczęście nie są głupawe. Tylko niektórzy nie mają hamulców
    > i za dużo sypią. Ale trochę na dobrą wróżbę nie zaszkodzi.

    Umiar jest dobry we wszystkim, ale poniewaz brak umiaru to regula, moze
    by troche z nim powalczyc?

    > Ależ czemu?

    A dlaczego Ty sypiesz ryzem?

> [...]
    > jedzeniem, a potem dzieci w Afryce głodują. Mlodzi mają potem pelno
    > ryżu we włosach, a ksiądz musi sprzątać. Po cholere, zeby upokorzyc

    Uparty jestes :-P

    Bartol