  • 11. Data: 2003-11-16 11:29:42
    Temat: Re: jak zaplacic przeterminowany mandat?
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 15 Nov 2003 22:43:06 +0100, "TomekD"
    <t...@p...onet.pl> wrote:

    >z upoważnienia Naczelnika Urzędu Komornik Skarbowy mgr E...J...'
    Znajomy jest od niedawna _POBORCĄ_ skarbowym i wlasnie chodzi i sciga
    o niezaplacone mandaty :) koszty egzekucji - mowil mi jak sie liczy
    ale nie pamietam dokladnie, w kazdym razie sa to jakies grosze
    (zlotowki) liczone procentowo z zastrzezeniem "nie mniej niz".

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 12. Data: 2003-11-16 20:55:48
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Sat, 15 Nov 2003 13:07:21 +0100, "rena" <r...@a...pl>
    wrote:

    >wezwanie jest z us, do ktorego sie "nalezy" wg miejsca zamieszkania. nie
    >chce isc na poczcie, placic kosmiczna oplate, a pieniadze us otrzyma za 2
    >tygodnie i jeszcze bedzie znow scigal. gdzie wplacic ten mandat?

    skoro to trafiło do egzekucji US, to zapytaj o telefon do komorników,
    zadzwoń tam i się umów. Wpłacisz, dostaniesz kwitek i już...

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 13. Data: 2003-11-17 00:43:56
    Od: "rena" <r...@a...pl>

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <j...@d...com.pl> napisał w wiadomości

    > skoro to trafiło do egzekucji US, to zapytaj o telefon do komorników,
    > zadzwoń tam i się umów. Wpłacisz, dostaniesz kwitek i już...

    moje pytanie brzmialo, jak zdobyc ich nr konta, bo juz dzwonilam i nie
    chcieli podac jego nr, zupelnie nie wiem czemu. kazali isc na poczte. mam
    awersje do poczty, jej kolejek, oplat i opieszalosci.

  • 14. Data: 2003-11-17 01:55:15
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Mon, 17 Nov 2003 01:43:56 +0100, "rena" <r...@a...pl>
    wrote:

> [...]
    >chcieli podac jego nr, zupelnie nie wiem czemu. kazali isc na poczte. mam
    >awersje do poczty, jej kolejek, oplat i opieszalosci.

    numery kont urzedow skarbowych mozesz znalezc na przyklad tutaj:
    http://podatki.interia.pl/urzedy
    poza tym wplaty mozna dokonac w kasie urzedu skarbowego.
    tylko najpierw ustal gdzie wlasciwie powinna trafic ta wplata.

    PG

  • 15. Data: 2003-11-17 02:06:30
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    wrote:

> [...]
    >chcieli podac jego nr, zupelnie nie wiem czemu. kazali isc na poczte. mam
    >awersje do poczty, jej kolejek, oplat i opieszalosci.

    A kto byłby adresatem?
    Ja sugerowałem odwiedzenie poborcy/komornika i zapłatę gotówką. Miałem
    podobną sytuację i tak to właśnie załatwiłem.
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 16. Data: 2003-11-17 08:38:16
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Użytkownik rena napisał:

    > moje pytanie brzmialo, jak zdobyc ich nr konta, bo juz dzwonilam i nie
    > chcieli podac jego nr, zupelnie nie wiem czemu. kazali isc na poczte. mam
    > awersje do poczty, jej kolejek, oplat i opieszalosci.

    Kazali to wysyłać przekazem pocztowym? Na jaki adres?

    pzdr

    Tomek

    --
    Zaloz prywatne forum:
    http://forum.onet.pl

  • 17. Data: 2003-11-17 09:18:43
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "rena" <r...@a...pl> napisał w wiadomości

    > moje pytanie brzmialo, jak zdobyc ich nr konta, bo juz dzwonilam i nie
    > chcieli podac jego nr, zupelnie nie wiem czemu. kazali isc na poczte. mam
    > awersje do poczty, jej kolejek, oplat i opieszalosci.

    Pytałem, ale nie odpisałaś. Komu kazali zapłacić? Jako wpłata gotówkowa, czy
    jako przekaz pocztowy? Na czyje konto / adres ?

    Jeśli masz zapłacić po prostu ten mandat na druczku - to przecież nie
    doliczysz tam kosztów windykacji - bo druczek jest już wypełniony...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 18. Data: 2003-11-17 15:32:23
    Od: "Rafal" <rafal_1970@WYWALTO_op.pl>

> [...]
    > Naczelnika twojego Urzędu Skarbowego.
    > Nie ma odsetek - jest nawet taki 'ptaszek' w TYT-1 - 'odsetek nie pobiera
    > się'.
    > TYT-1 wędruje sobie do Pana Komornika Skarbowego który będzie ciebie
    nękał,
    > chyba w formie wedle swojego uznania i wysokości kwoty.
    > I tytaj są 'koszty egzekucyjne', nie wiem jak liczone. Mnie od 100 zł
    > naliczono 5,40.
    >
    > Wydaje mi się że w sumie najprościej pofatygować się osobiście do p.
    > Komornika - płacisz na konto US (TYT-1) a nie UW bo on już skierował

    Dokłądnie tak jest. A na poczcie przecież też wpłaca sie na określony numer
    konta - wiec pewnie na jakimś druku go masz. Zapłać wiec przelewem na ten
    numer wyraźnie zaznaczająć czego dotyczy (np numer tytułu egz) i pokaż to
    komornikowi, albo go olej i poczekaj aż sam znajdzie kasę na koncie.

  • 19. Data: 2003-11-17 15:32:52
    Od: "Rafal" <rafal_1970@WYWALTO_op.pl>

    > Użytkownik "TomekD" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > no i wlasnie on odeslal na poczte:(

    Ale na poczcie bez numeru konta przecież też nie wpłacisz ... to z czym masz
    problem???

  • 20. Data: 2003-11-17 17:10:47
    Od: "rena" <r...@a...pl>

    Użytkownik "Rafal" <rafal_1970@WYWALTO_op.pl> napisał w wiadomości

    > Ale na poczcie bez numeru konta przecież też nie wpłacisz ... to z czym
    masz
    > problem???

    no jak to nie?:) przekaz pocztowy:)))