eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankijak zamykałem konta w Citi i w Lukasie (długie?) › Re: jak zamykałem konta w Citi i w Lukasie (długie?)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsgate.onet.p
    l!niusy.onet.pl
    From: p...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: jak zamykałem konta w Citi i w Lukasie (długie?)
    Date: 27 Jun 2003 10:53:15 +0200
    Organization: Onet.pl SA
    Lines: 43
    Message-ID: <4...@n...onet.pl>
    References: <3efbe38f$1@news.home.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.test.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.onet.pl 1056703995 25213 192.168.240.245 (27 Jun 2003 08:53:15 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 27 Jun 2003 08:53:15 GMT
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 195.136.60.123, 213.180.130.12
    X-User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:248172
    [ ukryj nagłówki ]

    > Użytkownik <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:4aac.00001061.3efbd44f@newsgate.onet.pl...
    >
    > >   A nie zastanawiałeś nad opcją wykonywania przelewów w mbanku, a lukasa
    > > zostawić do wpłacania gotówki i przelewania kasy do mbanku ?
    >
    > do tego dużo lepiej nadaje się choćby pko bp - dużo więcej oddziałów i
    bankomatów.
    >
    > >   Poza tym dla mnie "tygodniowe czekanie na zamknięcie konta" nie jest dla
    mnie
    > > argumentem i zachętą do zamykania konta.
    >
    > tu nie chodzi o 'tygodniowe czekanie na zamknięcie konta' tylko:
    > - nie respektowanie przez bank regulaminu
    > - odmowę przyjęcia przez pracownika banku pisma skierowanego do banku
    >
    > nie namawiam nikogo do zamykania konta w lukasie. przestrzegam jedynie nowych
    przed zakładaniem tam konta :)

    Z mojego punktu widzenia jest to incydent, który nie ma przełożenia na
    obsługę klientów. Z Twojej wiadomości można odczytać, że lukas nie respektuje
    regulaminu i nie można złożyć u nich żadnego pisma. A prawda jest taka, że
    problematyczne jest zamykanie, a nie prowadzenie rachunku. Dotychczas nie
    miałem żadnych problemów z respektowaniem przez bank regulaminu oraz
    przyjmowaniem dokumentów.

    Twoje otrzeżenie powinno wyglądać tak: Nie otwieraj konta w Lukasie, bo za
    kilka(dziesiąt) lat nie będzie mógł od razu zamknąć konta natychmiastowo.

    Tylko czy wtedy będą obowiązywać te same procedury, ci sami pracownicy i czy
    taki bank będzie istniał ?

    Chyba, że ktoś jest namiętnym otwieraczem i zamykaczem kont.

    Piotrek





    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1