  • 11. Data: 2002-04-22 18:15:12
    Temat: Re: jak zalozyc bank?
    Od: "TT" <t...@k...net.pl>

    Użytkownik "Kasia" <K...@e...pl> napisał w wiadomości
    news:aa16or$git$1@news.tpi.pl...

    > A to eszcze istnieje ? może cos mi sie zostało na SKO ... nie pamietam -
    ale
    > od tego czasu była niezła inflacja .. gdyby to tak zindeksowali ... hmmmm
    > :-))))

    U mojego synia w szkole niestety nie ma. A chętnie bym widział, żeby z tego
    korzystał - uczył się oszczędzać, może inwestował ( np. w towar w sklepiku ,
    he, he )...

  • 12. Data: 2002-04-22 18:23:50
    Od: "Pawel Galinski" <g...@w...pl>

    Mozesz kupic Bank Staropolski SA w Poznaniu.....

    --
    pg

    www.trampek.prv.pl

  • 13. Data: 2002-04-22 18:48:06
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Pawel Galinski" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Mozesz kupic Bank Staropolski SA w Poznaniu.....

    A może Bezpieczna Kasa Oszczędności pana G. jest na sprzedaż ???

  • 14. Data: 2002-04-22 18:58:33
    Od: "wwwj" <w...@n...o2.pl>

    > Mozesz kupic Bank Staropolski SA w Poznaniu.....

    i kilka tysięcy zadowolonych klientów którzy stracili swoje pieniądze

  • 15. Data: 2002-04-23 07:01:18
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > A może Bezpieczna Kasa Oszczędności pana G. jest na sprzedaż ???

    ale to chyba nie byl bank