  • Data: 2019-03-04 22:52:26
    Temat: Re: jak wyciągać PLN z Alior Kantor
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 4 marca 2019 20:42:08 UTC+1 użytkownik Akarm napisał:

    > Ciekawi mnie, czy jest szansa, że opanujesz cytowanie wypowiedzi, do
    > której się odnosisz?
    > Wiem, że to jest mocno skomplikowane, trzeba do tego niezwykłego wysiłku
    > intelektualnego, ale inni dają radę jakoś... Co prawda nie wszyscy ("ń"
    > czy kogutek) ale chyba nie jesteś aż taką amebą umysłową?

    Hmm, widok "drzewka" w czytniku w ząbki kole?
    Po to jesteśmy na usenecie, a nie na jakimś forum czy innym fajansie, zeby korzystać
    z możliwości, jakie daje.

    Google groups w wersji mobilnej niestety nie pozwala cytować - dziwi mnie to, ale
    może dorobią. Ale do nagłówków dopisuje info o tym, na który post jest to odpowiedź.
    Chyba że tak lubisz czytać po kilka razy to samo...