  • Data: 2019-03-04 20:42:03
    Temat: Re: jak wyciągać PLN z Alior Kantor
    Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przecież proponuję rachunki bez żadnych opłat.
    > Skarbonkę zamykaj, tylko debil (90% Polaków) płaci za usługi bankowe.

    Ciekawi mnie, czy jest szansa, że opanujesz cytowanie wypowiedzi, do
    której się odnosisz?
    Wiem, że to jest mocno skomplikowane, trzeba do tego niezwykłego wysiłku
    intelektualnego, ale inni dają radę jakoś... Co prawda nie wszyscy ("ń"
    czy kogutek) ale chyba nie jesteś aż taką amebą umysłową?

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/