  • 1. Data: 2002-01-20 22:03:42
    Temat: jak wplacac pieniadze mBank
    Od: "Nostri_" <n...@b...pl>

    chodzi o to ze nie wiem co pisac na druczku :(

    nr konta --- 26 cyfr czy 24 (bez pierwszych)
    nazwa banku --- ????? mBank ??

    nie wiecie jak dlugo sie czeka na pieniadze wyslane poczta na konto?

  • 2. Data: 2002-01-20 22:16:40
    Temat: Re: jak wplacac pieniadze mBank
    Od: "winetou" <w...@p...com.pl>

    Użytkownik "Nostri_" <n...@b...pl> napisał w wiadomości
    > chodzi o to ze nie wiem co pisac na druczku :(
    >
    > nr konta --- 26 cyfr czy 24 (bez pierwszych)
    > nazwa banku --- ????? mBank ??
    >
    > nie wiecie jak dlugo sie czeka na pieniadze wyslane poczta na konto?

    BRE Bank S.A. Wydzial bankowosci elektronicznej mBank
    mozesz zarowno 24 jak i 26 (probowalem i tak i tak)
    mi idzie zreguly poczta ok 4 dni

    Piotr Sawinski "winetou"

  • 3. Data: 2002-01-20 22:18:32
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > chodzi o to ze nie wiem co pisac na druczku :(
    >
    > nr konta --- 26 cyfr czy 24 (bez pierwszych)
    > nazwa banku --- ????? mBank ??
    >
    > nie wiecie jak dlugo sie czeka na pieniadze wyslane poczta na konto?

    1) http://faq4pbb.netforia.pl/index.php?id=24&cat=inet&
    start=0

    Średnio trwa to od 7 do 14 dni. W skrajnych przypadkach może dochodzić nawet
    do 21 dni, jeśli wpłata następuje w małej miejscowości. Lepiej korzystać z
    innego banku wpłacając pieniądze do banku wirtualnego

    2) http://info.mbank.com.pl/faq4.html#2a

    W polach dotyczących adresu banku należy wpisać: BRE Bank S.A. Wydział
    Bankowości Elektronicznej mBank, natomiast w polach dotyczących numeru
    rachunku wpisujemy numer w postaci: 11402004 0000 xxxxxxxxxxxx (x oznacza
    dowolną cyfrę)

    Tak trudno poszukac?

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 4. Data: 2002-01-20 22:22:22
    Od: Laik <n...@a...in.pl>

    Cześć "Nostri_" <n...@b...pl>.
    Sun, 20 Jan 2002 23:03:42 +0100 spod palców wypsło ci się:

    >chodzi o to ze nie wiem co pisac na druczku :(
    >
    >nr konta --- 26 cyfr czy 24 (bez pierwszych)
    >nazwa banku --- ????? mBank ??

    http://info.mbank.com.pl/faq4.html#2a
    ==============
    Jak zaadresować przelew, lub przekaz pocztowy do mBanku?

[...]
    Nie mogę wykonać przelewu między rachunkami w mBanku przez Internet
    (pokazuje się komuniakt o błędzie), co mam robić?

    Najprawdopodobniej przyczyna tkwi w sposobie podawania numeru
    rachunku. Numery rachunku w mBanku, w wypadku przelewów między
    rachunkami eMAX i eKONTO podajemy w formie 26 cyfr, jedna za drugą,
    bez kresek i przerw. Na początku podajemy więc również dwie cyfry
    kontrolne (porównaj: przelewy do mBanku).

    Laik

  • 5. Data: 2002-01-23 20:40:39
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 20 Jan 2002 23:03:42 +0100, "Nostri_" <n...@b...pl>
    wrote:

    >chodzi o to ze nie wiem co pisac na druczku :(
    >
    >nr konta --- 26 cyfr czy 24 (bez pierwszych)
    >nazwa banku --- ????? mBank ??

    Jaki druczek wplaty ma pole 'nazwa banku'?
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl