  • 1. Data: 2002-01-20 18:29:39
    Temat: czy mozna kk bez zarobków dostać?
    Od: "zbyhó" <j...@p...fm>

    witam
    prosba do grupy o podpowiedz:
    mój brat bez stałych dochodow chcial wyrobic sobie kkredytowa. czytajac
    grupe poradzilem mu pojsc do lukasa, pamietalem ze tam po trzech m-cach
    bezdenetowego prowadzenia konta mozna bylo dostac kredytowke. !ale neistety
    dysponent powiedzial mu : rok zatrudnienia na stale i stale wplywy na konto
    1200, dopiero kredytówka"
    czy mozna gdziekolwiek indziej dostac kredytowa bez stalego zatrudnienia??
    zbyhó

  • 2. Data: 2002-01-20 18:34:23
    Temat: Re: czy mozna kk bez zarobków dostać?
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > 1200, dopiero kredytówka"
    > czy mozna gdziekolwiek indziej dostac kredytowa bez stalego zatrudnienia??

    nie...
    Nawet z chargowa sa problemy :(

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 3. Data: 2002-01-20 19:24:32
    Od: "Serwiz" <r...@g...pl>

    Użytkownik "zbyhó" napisał w wiadomości:
    > witam
    [cięcie]
    > czy mozna gdziekolwiek indziej dostac kredytowa bez stalego zatrudnienia??
    > zbyhó

    Ja nie słyszałem o takim banku. Pozostaje chyba tylko jakaś firma kredytowa
    których ostatnio jest od zatrzęsienia, tylko że koszty takiego kredytu
    sięgają chyba 50%.

    Serwiz

  • 4. Data: 2002-01-20 19:38:46
    Od: "Piotr" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "zbyhó" <j...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > 1200, dopiero kredytówka"
    > czy mozna gdziekolwiek indziej dostac kredytowa bez stalego zatrudnienia??

    Witam

    Ja dostalem VC w Lukasie bez problemow.
    Po trzech miesiacach od dnia zalozenia rachunku wystapilem z wnioskiem o
    karte.
    USTNIE zadeklarowalem swoje dochody oraz staz pracy. Nikt nie wymagal
    zadnego pisemnego potwierdzenia (podobno mieli dzwonic do firmy, ale nikt
    nie zadzwonil).
    I jeszcze jedno - konto w Lukasie ani razu nie ujrzalo przelewow zwiazanych
    z wynagrodzeniem, wszystkie operacje byly wplatami wlasnymi.

    Pozdrawiam

    Piotr

  • 5. Data: 2002-01-20 19:53:21
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "zbyhó" <j...@p...fm> writes:

    > czy mozna gdziekolwiek indziej dostac kredytowa bez stalego zatrudnienia??

    Watpie. Pytanie jeszcze, po co komu taki kredyt. Wydaje mi sie, ze
    prosciej bedzie poszukac kredytodawcy, ktory pod jakies zabezpieczenie
    (*) udzieli normalnego kredytu, a do zakupow uzywac kart debetowych.

    MJ
    (*) Chyba, ze ktos w ogole nie posiada zdolnosci kredytowej w
    rozumieniu bankow - to zadnego kredytu nie dostanie i tyle.

  • 6. Data: 2002-01-20 19:55:36
    Od: "zbyhó" <j...@p...fm>

> [...]
    zwiazanych
    > z wynagrodzeniem, wszystkie operacje byly wplatami wlasnymi.

    oooooo wlasnie, o tym pisalem. ale niedysponent co innego (jak pisalem). czy
    moze tak byc ze ta promocja juz sie skonczyla, czy po prostu facet mial zly
    dzien i chcial zeby chlopak dal mu spokój?
    wysylajac brata do lukasa bylem swiecie przekonany ze wyczytalem na grupie o
    karcie dawanej po trzech miechach bezdebetowego prowadzenia ror'u
    teraz juz nie wiem nic ;-(
    zbyhó

  • 7. Data: 2002-01-20 20:01:51
    Od: "zbyhó" <j...@p...fm>

    > Watpie. Pytanie jeszcze, po co komu taki kredyt.

    juz odpowiadam:
    taki kredyt, a scislej karata kredytowa potrzebna jest mlodemu czlowiekowi
    wyjezdzajacemu za granice, dokl. dostal wize do usa.
    i zdaje on sobie sprawe ze tam malo co zdziala bez karty, a jedzie tam do
    pracy, wiec ze spalta zadluzenia nie powinno byc problemow (to sumienny
    czlowiek)

  • 8. Data: 2002-01-20 20:06:58
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    > prosba do grupy o podpowiedz:
    > mój brat bez stałych dochodow chcial wyrobic sobie kkredytowa. czytajac
    > grupe poradzilem mu pojsc do lukasa, pamietalem ze tam po trzech m-cach

    Visa Classic Millennium - jako zabezpieczenie np. lokata, której nie możesz
    zerwać. Tak przynajmniej było niedawno.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 9. Data: 2002-01-20 21:22:51
    Od: "Jan Olszewski" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "zbyhó" napisał w wiadomości ...
    > witam
    (...)

    Obawiam sie, ze bez zarobkow to tylko zasilek mozna.
    I to nie zawsze.

  • 10. Data: 2002-01-20 22:11:03
    Od: "Krab" <k...@h...pl>

> [...]
    > 1200, dopiero kredytówka"
    > czy mozna gdziekolwiek indziej dostac kredytowa bez stalego zatrudnienia??

    wbrew opinii innych - odpowiem Ci jak w ostatecznosci to zrobic
    warunkow jest kilka:
    - np. promocja - ale byc moze te sie skonczyly - nie wiem (lukasiki mialy
    dluga i tajna promocje dla sluzby zdrowia)
    - zglosic im posiadanie firmy - to ostanie skutkuje oplata ok 100 zl za wpis
    do ewidencji w US (jesli sie jeszcze takiego wpisu nie posiada) - wiec nie
    wiem czy to sie MU oplaca
    :-))
    - przyjsc w inny dzien - NIEdysponent - jak zwykle sie myli = zazwyczaj
    niestety wydaje wowczas mase energii aby udowodnic innym, ze to on ma racje

    wiecej grzechow nie pamietam - co nie oznacza ze ich nie mam