  • 1. Data: 2002-01-20 21:09:25
    Temat: Inteligo: Przelew pomiedzy wlasnymi rachunkami
    Od: "Stiwi" <s...@s...pl>

    Moze ktos wie, czy przelew miedzy wlasnymi rachunkami w Inteligo
    dokonywany jest automatycznie?
    Tzn. zlecam przelew o godz. 20.00 i w tej samej minucie
    mam pieniadze na drugim rachunku, czy tez musze czekac?

    Stiwi

  • 2. Data: 2002-01-20 21:26:38
    Od: Marcin <m...@i...pl>

    > Tzn. zlecam przelew o godz. 20.00 i w tej samej minucie
    > mam pieniadze na drugim rachunku, czy tez musze czekac?

    z tego co pamietam to tak, a jesli masz tam konto mozesz
    to szybko sprawdzic...

  • 3. Data: 2002-01-20 23:57:45
    Od: "Bogdan" <b...@h...pl>

    > Tzn. zlecam przelew o godz. 20.00 i w tej samej minucie
    > mam pieniadze na drugim rachunku, czy tez musze czekac?

    Tylko wtedy gdy wykonasz go jako przelew między własnymi rachunkami. Jeżeli
    wykonasz go jako zdefiniowaną płatność, to czekasz jakby to był przelew
    zewnętrzny.
    Tak było latem zeszłego roku - może dokonał się postęp.

    Bogdan

  • 4. Data: 2002-01-21 06:04:59
    Od: "Stiwi" <s...@s...pl>

> [...]
    > zewnętrzny.
    > Tak było latem zeszłego roku - może dokonał się postęp.

    Dzieki.

    Stiwi

  • 5. Data: 2002-01-21 06:24:27
    Od: r...@w...pl (Roman k.)

    From: "Stiwi" <s...@s...pl>

    > Moze ktos wie, czy przelew miedzy wlasnymi rachunkami w Inteligo
    > dokonywany jest automatycznie?
    > Tzn. zlecam przelew o godz. 20.00 i w tej samej minucie
    > mam pieniadze na drugim rachunku, czy tez musze czekac?

    Tak. Natychmiast. I to nie tylko między własnymi rachunkami ale także między
    innymi w tym samym banku. Np. Twój syn, żona ... stoi pod kasą i ma za mało
    na swojej karcie, aby coś kupić. Telefonik. Siadasz do komputera, robisz
    Quick Money i już mogą płacić.

    Pozdrowienia
    Roman K.