    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: jak to z Frankiem bylo
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    <551553db$0$2191$65785112@news.neostrada.pl>
    <mf55e7$eui$1@node1.news.atman.pl>
    Date: Sat, 28 Mar 2015 12:01:32 +0100

    Dnia Sat, 28 Mar 2015 03:59:12 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski
    > "J.F." 551553db$0$2191$6...@n...neostrada.pl
    > Czyli zagadnieniowo trudne, ale łatwe technicznie?
    >
    > IMO USA eksportują wojsko i wojnę a zapłatę biorą
    > poprzez fikcyjną sprzedaż obligacji papierowych.
    > nie mogę oficjalnie sprzedać Ci usług mojego
    > wojska, więc ,,pożyczam'' od Ciebie pieniądze
    >
    > oficjalnie przyjmuję od Ciebie nie
    > zapłatę za wojskową interwencje,
    > ale pożyczkę

    Nie, kraje gdzie wyeksportowano wojne nie maja pieniedzy aby je USA
    pozyczac, to im trzeba pozyczac. Poza tym dzis najwieksze rezerwy
    dolarowe maja Chiny, Arabia Saudyjska, Rosja ...

    Ten Fed ktory cytowales, taka dziwna organizacja niby prywatnych
    bankow. Oni co roku decyduja ile rzadowi USA pozyczyc.
    Pozyczaja na procent, ale rzad od klkudziesieciu lat niby procenty
    splaca, ale jednoczesnie pozycza coraz wiecej ... a poniewaz jest
    inflacja, to moze to tak trwac bardzo dlugo..

    J.