  • Data: 2015-03-26 13:26:34
    Temat: Re: jak to z Frankiem bylo
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:mf0ssq$vm3$...@n...news.atman.pl...
    "J.F." 5513ed59$0$8371$6...@n...neostrada.pl

    >Jak to było? Zaraz zobaczymy. Jakoś tak -- nie wiem, ale wypowiem
    >się. ;)

    Ale ja o Freddim Macu i Fannie Mae cos czytalem

    >Komu pożyczyło w RP na spłatę kredytu?
    >Jak -- za pomocą jakiegoś banku?

    Nie wiesz, a wypowiadasz sie :-P

    http://www.rp.pl/artykul/345209,379309-Ze-wsparcia-n
    ajczesciej-korzystaja-kredytobiorcy--z-Mazowsza.html

    >Od kogoś -- owszem. Zwykle dając nas (podatników) za żyrantów. ;)

    Nie mowie nie, troche mnie to smieszy ... "obywatele, kupujcie
    obligacje, obligacje daja wysoki i pewny zysk".
    Oczywiscie aby go wyplacic obywatele beda wysoko opodatkowani :-)

    >Nie jest proste? Ponad 17 bilionów długów jawnych i nie jest
    >proste? Co Ty (przepraszam) mamroczesz?! Gospodarka USA opiera
    >się na kredytach i z\zadłużeniu!

    Prosto sie pozycza.
    Ale czy sie pozycza ? O zasadach emisji dolara i FRS wiesz cos ? To
    nie jest takie proste zagadnienie :-)

    J.