  • Data: 2017-02-13 10:52:02
    Temat: Re: jak placic w Danii
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-02-13 o 10:33, J.F. pisze:

    > Nie lepiej zalozyc tam sobie na miejscu konto w banku ?

    Widziałem gdzieś info, że ktoś we Francji nie mógł za żadne skarby
    założyć konta dopóki nie przedstawi kilku faktur (czynsz, prąd)
    wystawionych na siebie.
    Nie wiem czy to prawda, czy mi się coś pozajączkowało, ale nie
    wykluczam, że gdzie indziej może być jakoś trudniej niż u nas.

    Niedawno (nie info prasowa, tylko znana mi osoba) studentka z Polski w
    ramach jakiejś wymiany w Niemczech. Tam organizowany jakiś wspólny
    wyjazd i jedyna możliwość zapłacenia to czek z niemieckiego banku.
    Jakieś średniowiecze czy co?
    P.G.