  • Data: 2015-10-03 18:05:20
    Temat: Re:jak nie kijem go to pa?k? (polbank wizzair)
    Od: MK <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    geos <g...@S...autograf.pl> Wrote in message:
    > od 1 listopada op?ata 6 pln za prowadzenie konta karty mastercard
    > wizzair. nie mo?na si? b?dzie od niej wymiga? limitami itp.,
    > przynajmniej na razie.
    >
    > pozdrawiam,
    > geos

    Hahaha... tez to zauwazylem 2 dni temu. Zadzwonilem aby wyraz
    swoje zdanie na ten temat i mam miec zamknieta karte 30
    pazdziernika. Zapytalem o to w jaki sposob byla komunikowana
    zmiana, ale bez odpowiedzi. Zastanawiam sie jednak czy nie
    utrudnic i tevo procesu i nie skierowac skargi do
    UOKiKu.

    MK
    --

    ----Android NewsGroup Reader----