  • 1. Data: 2015-09-30 16:29:19
    Temat: jak nie kijem go to pałką (polbank wizzair)
    Od: geos <g...@S...autograf.pl>

    od 1 listopada opłata 6 pln za prowadzenie konta karty mastercard
    wizzair. nie można się będzie od niej wymigać limitami itp.,
    przynajmniej na razie.

    pozdrawiam,
    geos

  • 2. Data: 2015-10-01 00:02:45
    Temat: Re: jak nie kijem go to pałką (polbank wizzair)
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "geos" 560bf1bf$0$8373$6...@n...neostrada.pl

    > od 1 listopada opłata 6 pln za prowadzenie konta karty mastercard wizzair. nie
    można się będzie od niej wymigać limitami itp.,
    > przynajmniej na razie.

    Moja propozycje:

    Wypowiedz umowę karty.
    Załóż stronę WWW, wrzuć banery -- założę masę kont z Twego
    polecenia a wisienkami podzielimy się. Z przeciwnej strony
    to samo -- załóż masę kont z mego polecenia itd...
    Jeśli znajdziesz innego (niż Agora) reklamopośrednika
    chętnego do współpracy -- daj znać...

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2015-10-01 10:10:32
    Od: em <e...@g...com>

    Jeżeli zmiany są od 1 listopada, to bank powinien powiadomić o zmianach najpóźniej do
    1 września (czyli z minimum 2 miesięcznym wyprzedzeniem). A tak się chyba nie stało.
    Czyżby Półbank znowu robił zmiany po cichu?

  • 4. Data: 2015-10-01 10:34:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "em" napisał w wiadomości grup
    >Jeżeli zmiany są od 1 listopada, to bank powinien powiadomić o
    >zmianach najpóźniej do 1 września (czyli z >minimum 2 miesięcznym
    >wyprzedzeniem). A tak się chyba nie stało.
    >Czyżby Półbank znowu robił zmiany po cichu?

    A nie 30 dniowym ?

    Tak czy inaczej - prowizje na kartach spadly, banki szukaja tych paru
    zlotych od konta co miesiac.
    Czas sie przyzwyczaic ... albo likwidowac konta, karty, czy co tam
    podniesli :-)

    J.

  • 5. Data: 2015-10-01 12:46:13
    Od: em <e...@g...com>

    § 62 ust. 4 Regulaminu
    "Bank przesyła Posiadaczowi informację o zmianach w Tabeli, zgodnie z
    wybranym przez Posiadacza sposobem dostarczania korespondencji:
    1) w formie pisemnej listem zwykłym lub
    2) za pośrednictwem systemu bankowości internetowej R-Online,
    lub
    3)na wskazany przez Posiadacza adres poczty elektronicznej,
    nie później niż na 2 miesiące przed proponowaną datą ich wejścia w życie."

    2 miesiące to wymóg ustawowy.

  • 6. Data: 2015-10-01 20:40:34
    Od: W <w...@w...pl>

    geos wystukał, co następuje:

    > od 1 listopada opłata 6 pln za prowadzenie konta karty mastercard
    > wizzair. nie można się będzie od niej wymigać limitami itp.,
    > przynajmniej na razie.

    Hm? Jakieś źródło?

  • 7. Data: 2015-10-01 21:19:37
    Od: geos <g...@S...autograf.pl>

    On 01.10.2015 20:40, W wrote:
    > geos wystukał, co następuje:

    > Hm? Jakieś źródło?

    Infolinia, oddział.

    pozdrawiam
    geos

  • 8. Data: 2015-10-02 11:35:51
    Od: em <e...@g...com>

    http://raiffeisenpolbank.com/documents/30393755/3768
    0289/TOiP+dla+CC+dla+um%C3%B3w+zawartych+od+19.05.20
    14+obowiazuje+od+01.11.2015.pdf

  • 9. Data: 2015-10-02 19:16:59
    Od: W <w...@w...pl>

    em wystukał, co następuje:

    > http://raiffeisenpolbank.com/documents/30393755/3768
    0289/TOiP+dla+CC+dla
    > +um%C3%B3w+zawartych+od+19.05.2014+obowiazuje+od+01.
    11.2015.pdf

    dzięki!

  • 10. Data: 2015-10-03 18:05:20
    Temat: Re:jak nie kijem go to pa?k? (polbank wizzair)
    Od: MK <m...@i...pl>

    geos <g...@S...autograf.pl> Wrote in message:
    > od 1 listopada op?ata 6 pln za prowadzenie konta karty mastercard
    > wizzair. nie mo?na si? b?dzie od niej wymiga? limitami itp.,
    > przynajmniej na razie.
    >
    > pozdrawiam,
    > geos

    Hahaha... tez to zauwazylem 2 dni temu. Zadzwonilem aby wyraz
    swoje zdanie na ten temat i mam miec zamknieta karte 30
    pazdziernika. Zapytalem o to w jaki sposob byla komunikowana
    zmiana, ale bez odpowiedzi. Zastanawiam sie jednak czy nie
    utrudnic i tevo procesu i nie skierowac skargi do
    UOKiKu.

    MK
    --

    ----Android NewsGroup Reader----