  • 1. Data: 2004-09-18 16:28:40
    Temat: jak najtaniej do USA ?
    Od: "Plywak" <p...@t...pl>

    witam,
    do Niemiec już wiem priorytetowa przesyłka wartościowa, w zależności od
    kwoty ubezpieczenia przesyłki 15-20 zł (ub. 250-500 zł), dochodzi w 3 dni

    niestety do USA tak się nie da wysłać, co w takim razie polecacie ?

    Mariusz

    begin 666 smile.gif
    M1TE&.#EA#P`/`)$!`````+^_O___`````"'Y! $```$`+ `````/``\```(N
    MC V9QY$"X6(@6GGJO0!)+3RA$XDA:&Y6JGXMIX$K%G,8^2EE]G:4?&
    ID%+Y#
    #`0`[
    `
    end

  • 2. Data: 2004-09-18 16:45:33
    Temat: Re: jak najtaniej do USA ?
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Plywak napisał(a):
    > do Niemiec już wiem priorytetowa przesyłka wartościowa, w zależności od
    > kwoty ubezpieczenia przesyłki 15-20 zł (ub. 250-500 zł), dochodzi w 3
    > dni niestety do USA tak się nie da wysłać, co w takim razie polecacie ?

    Abstrahując od Twojego pytania - dlaczego wysyłasz obrazki na grupę?
    Skonfigurowałbyś porządnie Outlook Express. Wyłącz w opcjach pisanie w
    HTML na grupy dyskusyjne oraz wyświetlanie :) (uśmieszków) jako obrazki.
    Poza tym brak deklaracji kodowania polskich znaków w nagłówkach
    wiadomości. Kłania się http://evil.pl/pip/ustaw.html oraz
    http://evil.pl/pip/czytniki.html

    K.

  • 3. Data: 2004-09-18 18:25:18
    Od: Konrad Zak <k...@n...prawo.uni.wroc.pl>

    Plywak wrote:

    > do Niemiec już wiem priorytetowa przesyłka wartościowa, w zależności od
    > kwoty ubezpieczenia przesyłki 15-20 zł (ub. 250-500 zł), dochodzi w 3 dni
    >
    > niestety do USA tak się nie da wysłać, co w takim razie polecacie ?

    o pieniadze chodzi? :-)
    przeczytalem na grupie niedawno o http://moneybookers.com/,
    zarejestrowalem sie, zidentyfikowalem :-) i na dniach wyprobuje.
    wychodzi z wstepnych ogledzin nieprzyzwoicie tanio.

    pozdrawiam,
    --
    Konrad, Wroclaw

  • 4. Data: 2004-09-20 05:07:27
    Od: "tom" <g...@e...pl>

    > o pieniadze chodzi? :-)
    > przeczytalem na grupie niedawno o http://moneybookers.com/,
    > zarejestrowalem sie, zidentyfikowalem :-) i na dniach wyprobuje.
    > wychodzi z wstepnych ogledzin nieprzyzwoicie tanio.
    z europa to wychodzi czasami z USA juz nie ... wola Paypala lub w
    ostatecznosci KK

  • 5. Data: 2004-09-20 08:55:58
    Od: Konrad Zak <k...@n...prawo.uni.wroc.pl>

    tom wrote:

    > z europa to wychodzi czasami z USA juz nie ... wola Paypala lub w
    > ostatecznosci KK

    przyznaje, ze od 3 dni czekam na pojawienie sie na moim koncie u nich
    testowej wplaty i poki co nic... :-) wydaje mi sie to byc cokolwiek
    przydlugo.

    ale paypal z kolei nie obsluguje Polski i ma zdecydowanie zla opinie.

    pozdrawiam,
    --
    Konrad, Wroclaw

  • 6. Data: 2004-09-20 10:36:54
    Od: "tom" <g...@e...pl>

> [...]
    > przydlugo.
    >
    > ale paypal z kolei nie obsluguje Polski i ma zdecydowanie zla opinie.
    przyjdzie ...

  • 7. Data: 2004-09-20 11:11:55
    Od: Konrad Zak <k...@n...prawo.uni.wroc.pl>

    tom wrote:

    > przyjdzie ...

    ale ja potrzebuje tanio za granice juz... :-)

    pozdrowienia,
    --
    Konrad, Wroclaw

  • 8. Data: 2004-09-20 19:00:45
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Konrad Zak napisał:
    > ale ja potrzebuje tanio za granice juz... :-)

    Jak Ci się tak spieszy to wal do Western Union -
    http://www.westernunion.com.pl/ i pieniądze będziesz miał u odbiorcy w
    ciągu 1 doby.

    K.

  • 9. Data: 2004-09-20 19:19:51
    Od: "dropzone" <d...@N...gazeta.pl>

    > Jak Ci się tak spieszy to wal do Western Union -
    > http://www.westernunion.com.pl/ i pieniądze będziesz miał u odbiorcy w
    > ciągu 1 doby.
    bywa o wiele krocej, ale z pewnoscia nie jest to najtansza forma przekazu
    cashu

    --
    dropzone

  • 10. Data: 2004-09-20 19:22:51
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Mon, 20 Sep 2004 21:00:45 +0200, Krystek
    <k...@p...space.mailbox> napisał:

    > Jak Ci się tak spieszy to wal do Western Union -
    > http://www.westernunion.com.pl/ i pieniądze będziesz miał u odbiorcy w
    > ciągu 1 doby.

    Ale to niw spelnia warunku - nie jest tanie ;-)

    --
    JaKi