    From: Konrad Zak <k...@n...prawo.uni.wroc.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: jak najtaniej do USA ?
    Date: Mon, 20 Sep 2004 10:55:58 +0200
    en-nz, en-za, en-tt, en-gb, en-zw, ar, ar-dz, ar-sa, ar-bh, ar-eg,
    ar-iq, ar-ye, ar-jo, ar-qa, ar-kw, ar-lb, ar-ly, ar-ma, ar-om,
    ar-sy, ar-tn, ar-ae, hy, ast, eu, be, bs, bg, zh, zh-cn, zh-hk,
    zh-sg, zh-tw, hr, cs, da, eo, et, fo, fi, fr, fr-be, fr-fr, fr-ca,
    fr-lu, fr-mc, fr-ch, gl, el, ka, he, es, es-ar, es-bo, es-cl,
    es-do, es-ec, es-gt, es-es, es-hn, es-co, es-cr, es-mx, es-ni,
    es-pa, es-py, es-pe, es-pr, es-sv, es-uy, es-ve, nl, nl-be, yi,
    id, in, ga, is, ja, ca, ko, ko-kr, ko-kp, lt, mk-mk, ms, de,
    de-at, de-li, de-lu, de-de, de-ch, no, nb, nn, pl, pt, pt-br, ru,
    ro, sb, sr, gd, sv, sv-fi, sk, sl, th, tr, uk, cy, vi, hu, it,
    it-ch, xh, zu, lv

    tom wrote:

    > z europa to wychodzi czasami z USA juz nie ... wola Paypala lub w
    > ostatecznosci KK

    przyznaje, ze od 3 dni czekam na pojawienie sie na moim koncie u nich
    testowej wplaty i poki co nic... :-) wydaje mi sie to byc cokolwiek
    przydlugo.

    ale paypal z kolei nie obsluguje Polski i ma zdecydowanie zla opinie.

    pozdrawiam,
    --
    Konrad, Wroclaw