  • 1. Data: 2004-09-18 15:12:14
    Temat: Czas odpowiedzi BIK.
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    Witam.
    Czy ktoś orientuje się jak szybko Biuro Informacji Kredytowej
    odpowiada na zapytania ? Na ichniej witrynie pisze, ze maja 30 dni -
    jak jest w rzeczywistości ?

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 2. Data: 2004-09-18 15:26:31
    Temat: Re: Czas odpowiedzi BIK.
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Marcin Jurczuk napisał(a):

    > Witam.
    > Czy ktoś orientuje się jak szybko Biuro Informacji Kredytowej
    > odpowiada na zapytania ? Na ichniej witrynie pisze, ze maja 30 dni -
    > jak jest w rzeczywistości ?

    W moim przypadku odpowiedź nastąpiła po 4 dniach

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 3. Data: 2004-09-18 16:44:58
    Od: "dropzone" <d...@N...gazeta.pl>

    > odpowiada na zapytania ? Na ichniej witrynie pisze, ze maja 30 dni -
    > jak jest w rzeczywistości ?

    ponad tydzien, gruba koperta z ciekawymi informacjami

    --
    dropzone

  • 4. Data: 2004-09-19 19:43:21
    Od: "Piotr" <moje_listy@usun_to.poczta.onet.pl>

    "Marcin Jurczuk" <m...@t...pl> wrote in message
    > Witam.
    > Czy ktoś orientuje się jak szybko Biuro Informacji Kredytowej
    > odpowiada na zapytania ? Na ichniej witrynie pisze, ze maja 30 dni -
    > jak jest w rzeczywistości ?

    BIK uwinął się w kilka dni (chyba coś koło 3), reszta to poczta, czyli w
    sumie wyszedł tydzień (w okresie urlopowym)

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 5. Data: 2004-09-20 07:18:16
    Od: "Nina" <n...@w...gazeta.pl>

    Czy ktoś orientuje się jak szybko Biuro Informacji Kredytowej
    odpowiada na zapytania ? Na ichniej witrynie pisze, ze maja 30 dni -
    jak jest w rzeczywistości ?

    u mnie dobre 3 tygodnie. Moze teraz im si poprawilo. Ja o swoj raport
    prosilam prawie rok temu.

    --
    pozdrawiam

    Nina