  • 21. Data: 2004-09-29 07:50:20
    Temat: Re: inwestycja dla dziecka
    Od: "Kasia" <o...@o...pl>

    Przerabialismy z mezem ten problem niedawno :-) Po rozpatrzeniu wszystkich za
    i przeciw, wyszlo ze najlepszym rozwiazaniem jest terminowe ubezpieczenie na
    zycie dla rodzicow (na 20 lat, jezeli dzieciatko dopiero sie urodzilo) oraz
    rownoczesna inwestycja w akcyjny fundusz inwestycyjny (przy regularnych
    wplatach sa spore znizki w oplatach).

    Mamy natomiast inny problem. Tez zwiazany z zabezpieczeniem naszej pociechy.
    Otoz, mama mojego meza, chce naszemu malenstwu ufundowac jakas polise czy tez
    wykupic jakis fundusz inwestycyjny. Tesciowa szuka produktu w ktorym moglaby
    zbierac pieniazki dla wnuczki az ta skonczy 20 lat. Z zalozenia mialyby byc
    regularne wplaty, ale zeby tez nie bylo problemu, gdyby systuacja finansowa
    nie pozowlila dokonywac takowych. Ponadto, zeby takowy produkt nie byl zalezny
    od kwesti prawnych, tzn. gdyby tesciowej sie zmarlo, to zeby nie wchodzilo to
    w sklad masy spadkowej. Idealem byloby gdyby udalo sie otworzyc rachunek w
    funduszu inwestycyjnym na nasze malenstwo, z zaznaczeniem iz bedzie mogla nim
    rozporzadzac dopiero po przekroczeniu 20 roku zycia. Ale czy cos takiego jest
    mozliwe?
    Kasia

  • 22. Data: 2004-09-29 08:36:08
    Od: "Tomasz Skorupa" <s...@o...na.liste>

    "Slawek Kos" <s...@p...com> wrote in message:

    > Ja przeczytalem co innego.
    > Odradzal zakup jednego ubezpieczenia po to by zaproponowac zakup innego...

    Fakt. Skrót myślowy. Po przeczytaniu innych Twoich postów rozumiem co
    miałeś na myśli, aczkolwiek uważam, że stwierdzenie, iż tego typu rada jest
    "do bani", bez wiedzy o "jakości" znajomości z agentem jest dość odważna.
    Przypomina mi mantrę mojej znajomej po tym jak zostawił ją facet:
    "Wszystkie chłopy to świnie" ;-)

    Pozdrawiam,
    Tomasz Skorupa

  • 23. Data: 2004-09-29 08:48:58
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Tomasz Skorupa" <s...@o...na.liste> napisał w wiadomości

> [...]
    jest
    > "do bani", bez wiedzy o "jakości" znajomości z agentem jest dość odważna.

    Odwaga tania jest...;-)

    > Przypomina mi mantrę mojej znajomej po tym jak zostawił ją facet:
    > "Wszystkie chłopy to świnie" ;-)

    Ale kobitka ma racje...;-)

    I na dodatek:
    "Wszystkie burzuje swinie sa, a im sa starsi tym sie robia glupsi..." ;-))

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 24. Data: 2004-09-29 08:53:07
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "Kasia" <o...@o...pl> napisał w wiadomości

    > rozporzadzac dopiero po przekroczeniu 20 roku zycia. Ale czy cos takiego
    > jest
    > mozliwe?

    zapoznaj się z:
    http://www.amplico.pl/junior.html

    Może ci będzie odpowiadać
    Mam coś takiego dla swojej córki
    Wadą jest to , że składkę opłacam tylko raz w roku - nie da się częściej,
    mniejszymi sumami

  • 25. Data: 2004-09-29 09:54:18
    Od: "Tomasz Skorupa" <s...@o...na.liste>

    "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> wrote in message

    > Ale kobitka ma racje...;-)

    Ciii, nie tak głośno bo się wszyscy dowiedzą :-)

    Pozdrawiam,
    Tomasz Skorupa

  • 26. Data: 2004-10-02 11:57:44
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia 29 Sep 2004 09:50:20 +0200, "Kasia" <o...@o...pl> wklepał(-a):

> [...]
    >nie pozowlila dokonywac takowych. Ponadto, zeby takowy produkt nie byl zalezny

    Polisy zwykle wymagają regularnych wpłat, więc lepsze będą fundusze
    inwestycyjne.

> [...]
    >rozporzadzac dopiero po przekroczeniu 20 roku zycia. Ale czy cos takiego jest

    Dyspozycja na wypadek śmierci złożona w TFI.

  • 27. Data: 2004-10-02 21:12:52
    Od: "Agnieszka" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "SP9LWH" <s...@a...pl> napisał w wiadomości

    > pana...

    > inwestowanie
    >
    > Widze, ze ci niezle mozg wypral...;-)
    > Przeca to sie sprowadza ciagle do tego samego - namowil cie do zakupu
    > swojego produktu. A jak to zrobil i jakich glupot ci nawciskal to
    niewazne,
    > wazne ze skutecznie bo teraz ty jestes jego "rzecznikiem" i powtarzasz ten
    > marketingowy belkot jako jedynie sluszna prawde objawiona....

> [...]

    jezeli mial w swojej ofercie polise z funduszem i gole life casco i namawial
    do kupna tego drugiego to byl uczciwym agentem. Za te pierwsze towarzystwa
    placa bardzo dobrze, za drugie grosze, wiec w jego interesie byloby
    sprzedanie polisy z funduszem.
    A tutaj nie chodzi o pranie mozgu, trzeba tylko wziac kalkulator i policzyc.
    To nie jest abrakadabra tylko matematyka i naprawde osobna ochrona i osobna
    inwestycja sa bardziej oplacalne,
    Agnieszka

  • 28. Data: 2004-10-04 06:10:36
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Agnieszka" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > niewazne,

    1. Przy cytowaniu wycinaj podpisy, plisss...;-)

    > jezeli mial w swojej ofercie polise z funduszem i gole life casco i
    namawial
    > do kupna tego drugiego to byl uczciwym agentem.

    Jaaasne...
    Pozwole sobie zacytowac samego siebie, bo najwyrazniej przeczytanie calego
    watku ci sie nie udalo:
    ===
    Przeciez to jest stary chwyt komiwojazera - pokazuje sie jeden towar i mowi
    ze on jest wlasciwie kiepski, ale tu, o jest lepszy specjalnie dla pana...
    Sprzedaz jest, prowizja jest...;-)
    ===

    > Za te pierwsze towarzystwa
    > placa bardzo dobrze, za drugie grosze, wiec w jego interesie byloby
    > sprzedanie polisy z funduszem.

    W jego interesie jest sprzedanie czegokolwiek od czego ma prowizje.
    Lepiej sprzedac cos "taniego" niz nic.
    Jesli nie sprzeda to prowizja wyniesie ZERO niezaleznie od tego jak wysoki
    procent mu daje ta polisa.

> [...]
    policzyc.
    > To nie jest abrakadabra tylko matematyka i naprawde osobna ochrona i

    No wlasnie o to mi chodzi - przedstaw te proste wyliczenienia, przecie to
    nie abrakadabra...;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---