  • 11. Data: 2003-09-13 20:59:53
    Temat: Re: inteligo - wpłaty gotówkowe
    Od: "Jarosław Łysio" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" napisał:

    | Regulamin nie był zmieniany po przejęciu przez PKO BP.

    Chyba jednak był zmieniany :-) Musieli zmienić choćby znaczenie użytego
    pojęcia "bank" (obecnie: "Bank - Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski SA
    z siedzibą w Warszawie").

    Zresztą właśnie zauważyłem, że na stronie
    http://www.inteligo.pl/oferta/regulamin.html

    Na samym dole są dwa pliki *.pdf:
    - regulamin
    - stary-regulamin (z dopiskiem: "Treść regulaminu obowiązująca do 15 lutego
    2002")

    Ale nie chce mi się ich otwierać i porównywać :))

    Pozdr.,

  • 12. Data: 2003-09-13 21:03:06
    Od: "Jarosław Łysio" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" napisał:

    | E tam arbiter, zaczynam skrobać do UOKiK. I jeszcze czymś mi podpadli -
    | poczekam jeszcze na reakcję. :-)

    Jeszcze zauważyłem ostatni punkt regulaminu:
    "Wszelkie spory wynikłe pomiędzy Bankiem a Klientami - Przedsiębiorcami
    rozstrzygane będą przez Sąd Polubowny działający przy Związku Banków
    Polskich zgodnie z regulaminem tego Sądu." :-))

  • 13. Data: 2003-09-13 21:32:49
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Jarosław Łysio" <j...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bk00er$t5d$1@zeus.polsl.gliwice.pl...

    > Chyba jednak był zmieniany :-) Musieli zmienić choćby znaczenie użytego
    > pojęcia "bank" (obecnie: "Bank - Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski
    SA
    > z siedzibą w Warszawie").

    Zamieniono tylko nazwę banku. Regulamin jako taki nie jest zmieniony.

> [...]
    lutego
    > 2002")
    > Ale nie chce mi się ich otwierać i porównywać :))

    To była zmiana jeszcze za czasów Niemców.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 14. Data: 2003-09-13 21:36:39
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bk02di$8ue$...@n...onet.pl,
    Wojciech Nawara <n...@o...pl>:

    > To była zmiana jeszcze za czasów Niemców.

    Aaa, poniemiecka :)

    --
    Robert

  • 15. Data: 2003-09-14 07:12:52
    Od: "Bogdan" <w...@p...onet.pl>

    Wojtek masz rację sprawa wpłaty pieniedzy
    w banku a księgowanie na rachunku i jeszcze dostępnośc
    kwoty wpłaconej na rchunek to są trzy różne sprawy .
    Koncertowo załatwia kilentów PKO BP ale jeszcze lepszy
    jest PEKAO SA .
    Nie jest mi do tej pory odkryte czym się kieruje PEKAO SA
    przy wpłacaniu kwoty na TELEPEKAO 24 w piątek , a wpłynięciu
    kwoty na rachunek , a dostepnościaą tej kwoty i mozliwościa
    dokonywania
    dalszych przelewów . Mi to wychodzi ze wpłacam w piątek
    a dostepnosc mam dopiero we wtorek , to jest dopiero bank .

    Bogdan

  • 16. Data: 2003-09-14 07:26:08
    Od: "Slawek Kos" <s...@k...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Tak się ostatnio zastanawiałem - czy w porządku jest, że wpłaty gotówkowe
    na
    > inteligo, dokonywane w placówkach _własnego_ banku - PKO BP, są księgowane
    > datą wpływu na rachunek?

    Jak najbardziej.
    PKO BP jest wlascicielem Inteligo.
    PKO BP prowadzi rachunki Inteligo
    PKO BP NIE JEST bankiem Inteligo

    > W końcu wpłata odbywa się w placówce banku.

    ...banku PKO BP, nie Inteligo

    > OK, ja rozumiem kwestie
    > techniczne. Ale to chyba da się zaksięgować z datą wpłaty? Skoro już wtedy
    > bank _miał_ te pieniądze...

    PKO BP mial na swoim rachunku a nie mial na rachunku Inteligo. Pomiedzy tymi
    rachunkami ruch odbywa sie elixirami.

    > Zastanawiam się, czy nie skrobnąc kilka zdań na przykład do UOKiK - co o
    tym
    > sądzicie ?

    Ze jestes skapcem do n-tej lub... ;-))
    0,0001 zl odsetek poszukujesz?

    --
    Pozdrowienia

  • 17. Data: 2003-09-14 07:49:45
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Kuba, Łódź wrote:
    > Kiedy nastąpiło przejęcie Inteligo przez PKO BP? Czyje było wcześniej?
    > Gdzie wogóle znajduje się archiwum grupy?
    > Qba

    http://www.bankier.pl/fo/article.html?article_id=634
    714
    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 18. Data: 2003-09-14 08:34:46
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Slawek Kos" <s...@k...pl> napisał w wiadomości

    > Jak najbardziej.
    > PKO BP jest wlascicielem Inteligo.
    > PKO BP prowadzi rachunki Inteligo
    > PKO BP NIE JEST bankiem Inteligo

    Nie ma takiego tworu jak bank inteligo przecież... :-)

    Więc powiedz mi czym się właściwie różni inteligo od e-pko na przykład ?

    Inteligo to po prostu nazwa handlowa jednego z produktów PKO BP. I tyle.

    > ...banku PKO BP, nie Inteligo

    W placówce banku właściciela. Na stronie wszedzie są loga PKO BP, umowę
    podpisuje się z PKO BP. Więc mam prawo myślec, że mam konto w PKO BP? :-)

    > PKO BP mial na swoim rachunku a nie mial na rachunku Inteligo. Pomiedzy
    tymi
    > rachunkami ruch odbywa sie elixirami.

    A czym się odbywa ruch to już ich sprawa jest. Niech Cezara podepną. To, że
    Elixirem idzie to nie oznacza, że się nie da księgować z datą wpłaty...
    Tylko trzeba chcieć.

    > Ze jestes skapcem do n-tej lub... ;-))

    To prędzej to lub. :-)

    > 0,0001 zl odsetek poszukujesz?

    Nie. Chodzi mi o zasadę. Jeszcze przeżyłbym jeden dzień poślizgu. Ale dość
    czesto zdarza się dwa dni poślizgu, a nawet trzy.

    Poza tym ostatnio straciłem na tym prawie złotówkę. ;-)

    Zresztą - jak się obsługa w oddziale PKO BP dowiedziała, że księgowane z
    datą wpływu to same mnie nastawiły, żeby coś z tym zrobić. :-) W sumie nie
    ukrywam, że to właśnie obsługa PKO BP mnie podburzyła. Do tej pory jakoś
    było mi to obojętne. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 19. Data: 2003-09-14 08:37:10
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Slawek Kos" <s...@k...pl> writes:

    > PKO BP jest wlascicielem Inteligo.
    > PKO BP prowadzi rachunki Inteligo
    > PKO BP NIE JEST bankiem Inteligo

    "Bank Inteligo" NIE ISTNIEJE.

    MJ

  • 20. Data: 2003-09-14 09:06:43
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>

    Michal Jankowski wrote:
    > "Bank Inteligo" NIE ISTNIEJE.

    Istnieje natomiast Konto Inteligo i IFS S.A., ktora teraz jest wlasnoscia
    PKO BP