  • 41. Data: 2003-09-15 08:32:01
    Temat: Re: inteligo - wpłaty gotówkowe
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bk3oua$c9k$...@z...polsl.gliwice.pl,
    Jarosław Łysio <j...@p...onet.pl>:

    > Ależ możesz pójść do marmurowego BRE Banku SA i wpłacić gotówkę na
    > rachunek w mBanku. Nikt Ci tego nie zabrania. Jedyna przykrość, która
    > Cię spotka to konieczność zapłaty prowizji z tytułu wpłaty.

    Obawiam sie, ze jestes w bledzie.

    --
    Robert

  • 42. Data: 2003-09-15 09:49:07
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> writes:

    > Jest od zawsze. Opóźnienia: o ile ma się szczęście i wpłaciło w oddziale
    > odpowiednio wcześnie -= jest tego samego dnia. Jeśli później - najczęściej
    > nastepnego roboczego. Jeśli w agencji - tutaj już poczekamy często z dwa
    > dni...

    Czekanie to inna sprawa, ale data operacji powinna byc prawdziwa
    - chocby rzetelne prowadzenie ksiag tego wymaga, jesli nawet nie ma o tym
    nic w regulaminach.
    To jest operacja, w ktorej nie uczestniczy zadna strona trzecia.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH

  • 43. Data: 2003-09-15 20:34:01
    Od: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl>

    > Nie jestes. Skarb Panstwa jest.
    > Obywatel nie jest wlascicielem swojego panstwa.
    > Popelniasz ten sam blad w rozumowaniu co robotnicy panstwowych fabryk
    > zdziwieni, ze nie dostaja "swojej" fabryki na wlasnosc za darmo...

    Ty też popełniasz błąd. Bo obaj jesteśmy właścicielami ~ 1/37.000.000
    Polski. Przynajmniej teoretycznie.

    Robotnicy błądzą, bo uważają że każdy z nich ma po te 1/5000
    fabryki. A mają tylko po 1/37000000. Ale mają.

    --
    ( Marcin Kasperski | A process that is too complex will fail. )
    ( http://www.mk.w.pl | (Booch) )