  • 1. Data: 2002-10-23 06:17:54
    Temat: inteligo - mandat US
    Od: "pk" <piotrk*nospam*@fr.pl>

    Witam!
    wlasnie chialem zaplacic mandat dla US w inteligo (no, zdazylo sie :))
    i sprytny systemik informuje mnie po wpisaniu konta US, ze nalezy
    placic za pomoca specjalnych formularzy... no ale... mandat?
    co mam wpisac w formularzu np. w pole okres? itd?
    mam kwitek do zaplacenia, na ktorym jest konto (pieczatka)
    kwota i caly text pouczenia z paragrafami... za duzo danych tam nie ma....
    to co... na poczte z tym?

  • 2. Data: 2002-10-23 07:35:27
    Temat: Re: inteligo - mandat US
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>

    zobacz watek "jak zaplacic mandat ........." wyslany 19.10.2002 o godzinie
    11:53

  • 3. Data: 2002-10-23 09:10:02
    Od: "pk" <piotrk*nospam*@fr.pl>

    > zobacz watek "jak zaplacic mandat ........." wyslany 19.10.2002 o godzinie
    > 11:53

    hmmm... czyli co... czekac na komornika??? :)

  • 4. Data: 2002-10-23 09:27:04
    Od: "Ryszard Srokosz" <R...@s...pl>

    > co mam wpisac w formularzu np. w pole okres? itd?

    Tak z ciekawości próbowałem sprawę wyjaśnić.
    Zadzwoniłem do US i zadałem pytanie o mandaty.
    Przyjmą każdą kwotę pochodzącą z dowolnego źródła :)
    Jest problem tylko z dwoma polami: "okres" , "symbol formularza".
    Oba podobno są mało istotne dla US, proponowali wpisać w miejsce "okres" coś
    co odpowiada okresowi płatności,
    a w miejscu "symbol formularza" cokolwiek np. "dupa".

    Niestety, pole "symbol formularza" jest polem obowiązkowym i podlega
    weryfikacji.
    Lista dopuszczlnych wartości tego pola jest podobno rozsyłana przez KIR i
    banki mają obowiązek to kontrolować.
    Na tej liście (przynajmniej do dzisiaj) nie ma słowa "dupa" ani "mandat".

    Być może nie da się zgodnie z prawem zapłacić mandatu :)

    A może można się indywidualnie umówić z US że w tym polu wpisze się
    cokolwiek, np. "PIT37"

    Rysiek

  • 5. Data: 2002-10-23 09:41:34
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    > Niestety, pole "symbol formularza" jest polem obowiązkowym i podlega
    > weryfikacji.

    Nie do końca tak jest. Jest polem obowiązkowym, ale weryfikakcja jest
    wyłącznie zaleceniowa. Nie wiem jako to jest w Inteligo ;-) ale w mBanku
    można wpisać inny Symbol. Otrzymamy ostrzeżenie, że nia ma takiego symbolu,
    ale przelew wykonamy. I to jest w zgodzie z Rozporządzeniem.

    Pozdrawiam
    Krzysiek

  • 6. Data: 2002-10-23 09:43:31
    Od: "pk" <piotrk*nospam*@fr.pl>

    cos mi sie zdaje ze w dobie internetu przyjdzie mi isc pieszo (wrrrr) na
    poczte!!!!!! :))) aaaaa! :)

  • 7. Data: 2002-10-23 09:45:05
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > Być może nie da się zgodnie z prawem zapłacić mandatu :)
    >
    > A może można się indywidualnie umówić z US że w tym polu wpisze się
    > cokolwiek, np. "PIT37"

    A nie istnieje tam pole "Inne"? W stosownym rozporzadzeniu bylo.

    M.

  • 8. Data: 2002-10-23 09:54:36
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:ap5q1s$71e$1@bozon.softax.com.pl, Ryszard Srokosz wrote:

    > Oba podobno są mało istotne dla US, proponowali wpisać w miejsce
    > "okres" coś co odpowiada okresowi płatności,
    > a w miejscu "symbol formularza" cokolwiek np. "dupa".

    Luzacki masz ten US :))))))

  • 9. Data: 2002-10-23 10:00:37
    Od: "Ryszard Srokosz" <R...@s...pl>

    > A nie istnieje tam pole "Inne"? W stosownym rozporzadzeniu bylo.

    US sugerował "cokolwiek" lub "dupa" :)

  • 10. Data: 2002-10-23 10:16:26
    Od: "Tomasz Stański" <(freespam)tstanski@testsa.com>

    Użytkownik "pk" <piotrk*nospam*@fr.pl> napisał w wiadomości

    > hmmm... czyli co... czekac na komornika??? :)

    No jasne.
    Po 2 latach za mandat na 100 zł zapłaciłem 114 zł :-))
    I nie musiałem nigdzie iść, żadnych prowizji za przelew, itp.

    --
    Pozdrawiam,
    Tomasz Stański