  • 11. Data: 2003-12-27 09:52:28
    Temat: Re: inteligo czy mbank???
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_IT.krak.eu.org> napisał w
    wiadomości news:1l79t2cbbdf28$.1bdoimj3bnief$.dlg@40tude.net...

    > Wiesz, ja jeden bankomat Euronetu mam 200 m od domu, drugi - 400 m, więc
    > problemy z wypłacaniem pieniędzy są dla mnie tematem dość abstrakcyjnym
    > :)

    Współczuję mieszkania w centrum miasta lub w hipermarkecie. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    wojciech (at) nawara.info

  • 12. Data: 2003-12-27 09:56:11
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> napisał w
    wiadomości news:bsjkoq$rmp$1@news.onet.pl...

    > Współczuję mieszkania w centrum miasta lub w hipermarkecie. :-)

    zapomniałem dopisać:

    ...albo na dużym dworcu
    ;-)

  • 13. Data: 2003-12-27 13:01:18
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> wrote in message
    > Współczuję mieszkania w centrum miasta lub w hipermarkecie. :-)

    Ja mam 200m do Euronetu i nie mieszkam nawet w poblizu zadnego z
    wymienionych.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 14. Data: 2003-12-27 13:42:24
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

> [...]
    >
    > Wiesz, ja jeden bankomat Euronetu mam 200 m od domu, drugi - 400 m, więc
    > problemy z wypłacaniem pieniędzy są dla mnie tematem dość abstrakcyjnym

    A to ty pytales?
    Nie?
    To swoje rady (dobre dla ciebie) zachowaj dla siebie, bo miro to nie
    ty...;-)

    --
    Pozdrowienia

  • 15. Data: 2003-12-27 17:37:54
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_IT.krak.eu.org>

    Sat, 27 Dec 2003 14:42:24 +0100, na pl.biznes.banki, Slawek Kos
    napisał(a):

    > A to ty pytales?
    > Nie?
    > To swoje rady (dobre dla ciebie) zachowaj dla siebie, bo miro to nie
    > ty...;-)

    Wybacz, ale to miro, a nie Ty, zdecyduje czy skorzystać z moich rad, czy
    też je odrzucić.

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 16. Data: 2003-12-27 18:10:35
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_IT.krak.eu.org> napisał w
    wiadomości news:154fscnbpvu4l.1ukm1b50p9ufd$.dlg@40tude.net...

    > Wybacz,

    Wybaczam swiatecznie...

    > ale to miro, a nie Ty, zdecyduje czy skorzystać z moich rad, czy
    > też je odrzucić.

    Pewnie ze on zdecyduje...
    A jakich to ty rad udzieliles? Moze i mnie sie przedadza...

    X zadaje pytanie: "jaki samochod najlepszy bylby dla mnie?"
    Y odpowiada: "dla mnie najlepszy bylby Mercedes"
    A dla X-a?
    :-)

    --
    Pozdrowienia

  • 17. Data: 2003-12-27 19:40:45
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_IT.krak.eu.org>

    Sat, 27 Dec 2003 10:56:11 +0100, na pl.biznes.banki, Wojciech Nawara
    napisał(a):

    > zapomniałem dopisać:
    >
    > ...albo na dużym dworcu
    > ;-)

    Nie mieszkam ani w ścisłym centrum, ani w hipermarkecie, ani na dworcu.
    Wręcz przeciwnie, mieszkam w pobliżu krakowskich Błoń i Parku Jordana :)

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 18. Data: 2003-12-28 09:18:29
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_IT.krak.eu.org> napisał w
    wiadomości news:1fw46yek3cdbu$.106kxfz61x2o0$.dlg@40tude.net...

    > Nie mieszkam ani w ścisłym centrum, ani w hipermarkecie, ani na dworcu.
    > Wręcz przeciwnie, mieszkam w pobliżu krakowskich Błoń i Parku Jordana :)

    Aaaa. To ten fajny park z wyznaczonymi godzinami otwarcia. :-) W ogóle jeśli
    chodzi o Kraków, to ja jestem pod wrażeniem ilości bankomatów BPHPBK. Gdzie
    nie spojrzysz, tam bankomat tej sieci...