  • 11. Data: 2002-04-08 07:49:37
    Temat: Re: [inteligo] Średnie saldo = 0 - opłata???
    Od: "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:a8rhv3$cgh$1@news.onet.pl...

> [...]

    Jak to mawia inteligo, "jestem klientem nadzwyczaj aktywnym merytorycznie"
    :)))

    Tylko czekam na ofertę pracy. ;-)))))))

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501950782

  • 12. Data: 2002-04-08 20:08:02
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Tako rzecze w...@p...onet.pl:

    > Ktoś kiedyś zrobił test - mając na rachunku kilka złotych aktywował
    > Serwis SMS. Opłata została pobrana, ale TYLKO do wysokości 0 PLN, żeby
    > nie zrobić debetu. Nie wiem, czy dobrze kojarzę, ale może ma to
    > związek z tym?
    >
    > Rzeczywiście celem były konta otwarte i nieużywane. Chodzi o to, żeby
    > móc takim osobom wypowiedzieć umowę, bez zbędnego czepiania się o 5
    > PLN, więcej by wyszły koszty ściągania tego debetu [za konsultantami].

    hehehe, to nie jest takie prste, ponieważ konsultantka wyjaśniła mi że
    jeżeli nie będzie żrodków to zrobią mi debet, potem wyślą jakieś upomnienie
    i już nie będzie problemu że jest 5 zł do ściągnięcia, ponieważ będzie już
    tych złotóweczek 20. Proste, prawda??? Zaniemówiłem...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    Unix jest gorszy od W98 z tego prostego powodu, że W98 mam
    na swoim domowym komputerze, a Unixa nie i nie zamierzam.

  • 13. Data: 2002-04-09 06:20:44
    Od: "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > i już nie będzie problemu że jest 5 zł do ściągnięcia, ponieważ będzie już
    > tych złotóweczek 20. Proste, prawda??? Zaniemówiłem...

    Wiesz... Ona nie siedzi w dziale rozliczeń... Oficjalnie oni mogą Ci ten
    debet zrobić i tak musi gadać.
    Ale czy zrobią, to już inna sprawa.

    Jak mówi TOiP jeśli rachunek jest uśpiony, czyli średnie saldo jest równe 0
    PLN, to opłaty nie są pobierane. Po prostu pewnie po 3 miesiącach po prostu
    wypowiedzą umowę i już, bez debetu i kłopotu.

    A ktoś w praktyce sprawdził, że opłatą za serwis SMS debetu nie zrobisz...

    A monitu pewnie tak od razu też nie wysyłają... Chyba...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501950782

  • 14. Data: 2002-04-09 06:22:28
    Od: "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    prostu
    > wypowiedzą umowę i już, bez debetu i kłopotu.

    Tfu, za dużo tego "po prostu" po prostu. Po prostu gadam jak konsultanci w
    BOKu Idei. ;)))

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara