  • 11. Data: 2003-01-17 18:30:13
    Temat: Re: [ing] dla mnie SKANDAL !
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    news:012f.0000008e.3e27f651@newsgate.onet.pl...

    >No to spróbuj to samo zrobić w jakimkolwiek innym banku!
    W Raiffeisen bez problemu sobie z czyms takim radzia. Przelew zlecony
    na papierku przed 15 wychodzi tego samego dnia, po 15 nastepnego
    pierwsza sesja.
    >Też zlecone w czwartek przed zamknięciem banku, zacznie być obrabiane w piątek i
    dotrze do adresata dopiero w poniedziałek, chyba,
    To fajny bank ...
    >ze bank ma coś takiego extra płatnego za ekspres.
    W Raiffeisen za 0 zl ...

    >jakbyś korzystał z kanału elektronicznego obrobione byłoby i dotarło w piątek.
    A co to za roznica ?

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    UIN: 15071179 | GG: 504206

  • 12. Data: 2003-01-17 19:29:13
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Dentarg" <d...@i...com> napisał w wiadomości
    > A co to za roznica ?

    Banki orzą jak mogą.
    Małe zyski z kredytów implikują inne koszty.
    przetrzymywanie płatnych przelewów jest okazja do zarobienia paru groszy.

  • 13. Data: 2003-01-17 22:14:20
    Od: "Larry" <s...@p...onet.pl>

    Może po tym sie poprawi :)
    W poczcie od Banku znalazłem post o wiele mówiącym tytule :

    Nowa wersja systemu bankowego - utrudnienia dla Klientów

    pozdrawiam
    Larry

  • 14. Data: 2003-01-18 21:51:22
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "berdycz" <p...@b...pl> writes:

> [...]
    > w piątek i dotrze do adresata dopiero w poniedziałek, chyba,
    > ze bank ma coś takiego extra płatnego za ekspres.

    Akurat. Norma jest taka, ze jesli przelew zdazy na ostatnia sesje
    (czyli zostanie zlozony np. kolo poludnia), to wyjdzie tego samego dnia,
    i niektore banki go w tym samym dniu zaksieguja (np. mBank). Jesli
    przelew nie zdazy (np. zostanie zlozony o 7 wieczorem), to wyjdzie
    pierwsza sesja nastepnego dnia roboczego.

    Jesli przelew wychodzi dluzej, to znaczy, ze bank przetrzymuje go. Czy
    to jest dozwolone czy nie, to zalezy juz od umowy.

    BTW: jesli ktos zleca przelew 16 stycznia, to dokladnie taka data
    powinna byc na potwierdzeniu "zlozenia do realizacji". Nieistotne jest
    nawet czy jest to dzien roboczy, za to moze byc istotne z punktu widzenia
    administracji panstwowej.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 15. Data: 2003-01-20 12:34:12
    Od: a...@p...onet.pl

    > Może po tym sie poprawi :)

    Dobrze to bylo rok temu jak zakladalem konto :)

  • 16. Data: 2003-01-21 21:08:55
    Od: "vlad" <a...@w...pl>

    Użytkownik <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:0...@n...onet.pl...
> [...]
    > DO REALIZACJI
    > /17.01/
    > Pytajac sie czy dotrze 17.01 dowiedzialem sie,

    zanim zaczniesz krzyczec sprawdz w banku w jankich godzinach jest sesja
    eliksiru oraz do ktorej godziny mozesz skladac przelewy aby byly
    zrealizowane w tym samym dniu.
    Vlad

  • 17. Data: 2003-01-21 21:11:46
    Od: "vlad" <a...@w...pl>

    Użytkownik MacGregor <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b09116$2gvh$...@n...ipartners.pl...
    > Użytkownik <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > ciach

    > W ING papierowe przelewy wysyłane są do centrali w Katowicach i dopiero
    tam
    > księgowane - stąd takie opóźnienie. Trzeba było się dopytać panienkę z
    > okienka ;-)
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    > MacGregor
    >
    > niekoniecznie przelew zostawiony w oddziale z potwierdzeniem jest
    ksiegowany na "ladzie" czyl io oddziale. -)

  • 18. Data: 2003-01-22 16:52:05
    Od: a...@p...onet.pl

> [...]
    >
    > zanim zaczniesz krzyczec sprawdz w banku w jankich godzinach jest sesja
    > eliksiru oraz do ktorej godziny mozesz skladac przelewy aby byly

    mialem przyjsc w srode ???
    na piatek :-)) Chcialem zeby wyszedl w piatek.

    > Vlad

    Moze jeszcze raz:
    czwartek przed 18:00 skladam przelew
    i dostaje potwerdzenie ze zostanie
    przekazany do realizacji w piatek
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    po zapytaniu kiedy wyjdzie
    pada odpowiedz, ze w poniedzialek rano o 8:00.

    Tyle w wersji dez dat :)

  • 19. Data: 2003-01-22 20:02:44
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

> [...]
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > po zapytaniu kiedy wyjdzie
    > pada odpowiedz, ze w poniedzialek rano o 8:00.

    Czy mówisz o jutrzejszym czwartku? wtedy to prawda:-)
    Bo zwykle, gdybyś przelewu nie składał w jakimś mikroodziale (stareo), to wyszedłby w
    piątek i do niektórych banków jeszcze w piątek
    by dotarł. bez względu na słowa pani, chyba, że ona wiedziała do jakiego banku i
    wiedziała, że w 1 dzień nie dochodzi.
    I uwierz mi, że tak jest w wielu bankach. ING nie tu żadnym rodzynkiem

  • 20. Data: 2003-01-23 07:48:02
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    banku i wiedziała, że w 1 dzień nie dochodzi.
    > I uwierz mi, że tak jest w wielu bankach. ING nie tu żadnym rodzynkiem

    A może lepiej wysłać przelew elektronicznie i kontrahent już w następnym dniu
    roboczym ma kasę na rachunku? Chyba, że zależy nam na pieczątce na papierowym
    przelewie?
    Wybór należy do nas ;) Poza tym z ING BankOnLine można sobie wydrukować
    potwierdzenie :)