  • 1. Data: 2003-04-28 13:05:10
    Temat: info na stronie mbanku - NEW
    Od: "Cyprian Prochot" <c...@e...pl>

    Serwis transakcyjny mBanku 28.04.2003

    Informujemy, ze w dniu 28 kwietnia 2003 nalezy liczyc sie z trudnosciami w
    dostepie do serwisu transakcyjnego mBanku przez Internet.
    Dzialaja natomiast pozostale kanaly dostepu (IVR, WAP, mLinia)
    Przepraszamy za zaistniala sytuacje i informujemy, ze trwaja prace nad
    poprawa tej sytuacji.

    po 2/3 dnia niedzialania systemu
    palanty skonczone

    pozdrawiam
    Cyprian Prochot
    Krakow

  • 2. Data: 2003-04-28 13:17:15
    Temat: Re: info na stronie mbanku - NEW
    Od: "Kamil Jonca (newsy)" <k...@p...onet.pl>

    Cyprian Prochot wrote:
    > Serwis transakcyjny mBanku 28.04.2003
    [..]

    > po 2/3 dnia niedzialania systemu
    > palanty skonczone

    erm też mi sie ta sytuacja nie podoba
    ale problemy zaczęły się ok 11 więc nie jest to 2/3 dnia niedziałania
    KJ

  • 3. Data: 2003-04-28 13:17:32
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Cyprian Prochot napisał:
> [...]
    > Dzialaja natomiast pozostale kanaly dostepu (IVR, WAP, mLinia)
    > Przepraszamy za zaistniala sytuacje i informujemy, ze trwaja prace nad

    Prace te powinny zakonczyc sie nie pozniej niz w V kwartale.

    MSPANC

    A tak generalnie, to wszystkim mBankowiczom szczerze wspolczuje.
    Bartol

  • 4. Data: 2003-04-28 13:41:11
    Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com>

    Użytkownik "Bartol Partol" <b...@p...c> napisał w wiadomości

    > A tak generalnie, to wszystkim mBankowiczom szczerze wspolczuje.
    > Bartol

    Spoko, do czasu odpowiedzi na moją reklamację w ramach "protestu
    obywatelskiego" ;-) nie trzymam w tym banku więcej, niż potrzeba na
    wykonanie przelewu.

    Strona domowa http://www.janwer.com/ [dawniej
    http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/]
    Nasza sieć http://www.fredry.net/ [dawniej http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/]

  • 5. Data: 2003-04-28 13:41:24
    Od: "olo" <k...@t...usunto.pl>

> [...]
    > Dzialaja natomiast pozostale kanaly dostepu (IVR, WAP, mLinia)
    > Przepraszamy za zaistniala sytuacje i informujemy, ze trwaja prace nad

    pociesz sie że gdyby to było inteligo - to komunikat byłby schowany w
    zakładce Nowości - w informacji o tym że właśnie zwiększono funkcjonalność

    a swoją drogą to też mnie już trafia dzisiaj z mBankiem - ale prawda jest
    okrutna - wszystko może się zepsuć kiedyś

  • 6. Data: 2003-04-28 14:48:33
    Od: "radbilcz" <r...@p...pl>

    > erm też mi sie ta sytuacja nie podoba
    > ale problemy zaczęły się ok 11 więc nie jest to 2/3 dnia niedziałania
    > KJ
    Ciekawe kto zaplaci za niewykonane przelewy ?

  • 7. Data: 2003-04-28 15:13:10
    Od: "Kamil Jonca (newsy)" <k...@p...onet.pl>

    radbilcz wrote:

    > Ciekawe kto zaplaci za niewykonane przelewy ?

    A to już jakby nie do mnie pytanie. Przypuszczam, ze po złożeinu
    reklamacji dadzą zwrot.

    KJ

  • 8. Data: 2003-04-28 15:37:15
    Od: "mmmaslov" <mmmaslov@REMOVE_THISbox43.pl>

    Juz chodzi.
    dramatycznie wolno, ale udalo mi sie zrobic zalegly przelew
    MichałM

  • 9. Data: 2003-04-29 17:00:03
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Kamil Jonca (newsy) wrote:
> [...]

    Najgorsze jest to, ze ta awaria sie przydarzyla w okresie PIT-owym. Z US
    raczej nie bedzie dyskusji, ze bank przez internet nie dzialal.
    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl