  • 1. Data: 2003-04-28 11:41:14
    Temat: logowanie w mbanku
    Od: "lelek" <l...@g...pl>

    Czesc!

    Od 12 nie moge sie zalogowac do mbanku. W ogole nie pojawia sie strona do
    zalogowania sie. Czy tylko mnie dzieja sie takie cuda?

    Pozdrawiam

    Lelek

  • 2. Data: 2003-04-28 11:45:26
    Temat: Re: logowanie w mbanku
    Od: "Boa" <b...@b...SPAMEROM_NIE.wroc.pl>

    Nie, we Wrocku też jest kicha. Pojawia się, ale po dłuuugim czekaniu.
    Zalogowałem się z bólem, ale tak opornie wszystko idzie, że szkoda gadać...

    Boa.

  • 3. Data: 2003-04-28 11:45:47
    Od: f...@w...pl

> [...]
    >
    > Od 12 nie moge sie zalogowac do mbanku. W ogole nie pojawia sie strona do
    > zalogowania sie. Czy tylko mnie dzieja sie takie cuda?

    U mnie jest to samo.
    Nie mozna się zalogować.

  • 4. Data: 2003-04-28 11:51:14
    Od: "MrMrooz" <m...@U...hoga.pl>

    Użytkownik "Boa" <b...@b...SPAMEROM_NIE.wroc.pl> napisał w wiadomości
    > Nie, we Wrocku też jest kicha. Pojawia się, ale po dłuuugim czekaniu.
    > Zalogowałem się z bólem, ale tak opornie wszystko idzie, że szkoda
    gadać...
    Szcześliwy jesteś, że możesz zobaczyc co masz na koncie - bo ja nawet
    zalogować si enie mogę.

    Michał M

  • 5. Data: 2003-04-28 11:56:37
    Od: "Kamil Jonca (newsy)" <k...@p...onet.pl>

    Boa wrote:
    > Nie, we Wrocku też jest kicha. Pojawia się, ale po dłuuugim czekaniu.
    > Zalogowałem się z bólem, ale tak opornie wszystko idzie, że szkoda gadać...
    >
    > Boa.

    Coś się stało w mBanku polecam:
    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=675
    48&t=67548
    KJ

  • 6. Data: 2003-04-28 12:04:44
    Od: "Grzesiek S." <g...@p...onet.pl>

    Od 12 nie moge sie zalogowac do mbanku. W ogole nie pojawia sie strona do
    > zalogowania sie. Czy tylko mnie dzieja sie takie cuda?

    Witam!
    Specjalnie tu zajrzałem bo pomyślałem że jak nie tylko ja mam problemy z
    logowaniem to pewnie będzie tu jakiś wątek na ten temat :). No i wiem już że
    u mnie wszystko OK. Ja próbowałem sie zalogować o14.00. Udało się. Ale
    strasznie wolno to szło i nie wszystko sie wyświetliło. Coś chyba dodali
    przy funduszach inwestycyjnych.
    Grzesiek S.

  • 7. Data: 2003-04-28 12:25:05
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "lelek" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Czesc!
    >
    > Od 12 nie moge sie zalogowac do mbanku. W ogole nie pojawia sie strona do
    > zalogowania sie. Czy tylko mnie dzieja sie takie cuda?

    Chyba pracownicy mBanku zostali wydelegowani w teren w celu siania
    Europropagandy i nie ma nikogo, kto by to naprawił :-/.

    BTW, czy bank ponosi odpowiedzialnośc za niezrealizowane na czas przelewy?

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 8. Data: 2003-04-28 12:29:07
    Od: "Krzysiek" <K...@w...pl>

    Użytkownik "lelek" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Czesc!
    >
    > Od 12 nie moge sie zalogowac do mbanku. W ogole nie pojawia sie strona do
    > zalogowania sie. Czy tylko mnie dzieja sie takie cuda?

    Padlo przed kilkoma godzinami i nic sie nie dzieje (Szczecin).

  • 9. Data: 2003-04-28 12:37:06
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "lelek" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Od 12 nie moge sie zalogowac do mbanku. W ogole nie pojawia sie strona do
    > zalogowania sie. Czy tylko mnie dzieja sie takie cuda?

    https://www.mbank.com.pl/ib_login.asp
    Nie można wyświetlić strony
    Strona, której szukasz, jest w tej chwili niedostępna. Witryna sieci
    Web może mieć problemy techniczne lub może być potrzebna zmiana ustawień
    przeglądarki.

    Jak to dobrze mieć zapasowe banki, a nie liczyć na ten jeden jedyny:-{

  • 10. Data: 2003-04-28 12:48:50
    Od: "olo" <k...@t...usunto.pl>

    > Jak to dobrze mieć zapasowe banki, a nie liczyć na ten jeden jedyny:-{

    a co mi dają zapasowe banki skoro mam 3-ch klientów którym musze wysłać
    towar - wszyscy wpłacili na konto mBanku a ja nie mogę sprawdzic czy wpłaty
    wpłynęły na konto

    z drugiej strony jak nie wyślę im dzisiaj to później długi weekend itd - i
    nie wiadomo kiedy przesyłki do nich dotrą

    jednym słowem sporo komplikacji