  • 1. Data: 2004-06-18 20:53:14
    Temat: ile realnie czeka sie na kk w mbanku
    Od: "Ruua" <r...@W...nat.pl>

    ...i ewentualnie gdzie szybciej i taniej?

  • 2. Data: 2004-06-18 20:58:56
    Temat: Re: ile realnie czeka sie na kk w mbanku
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ruua" <r...@W...nat.pl> napisał w wiadomości
    > ...i ewentualnie gdzie szybciej i taniej?

    realnie - po 2 tygodniach od złożenia wniosku na www dostałem maila (nie
    kartę), że kartę przyznano, wg tego smaego maila miałem dostać kartę za
    trzy dni, co właśnie minęło wczoraj...

    IMO i tak szybo, w BZWBK zmiana typu karty (VC na MC) (równająca się z
    wydaniem nowej, od zera, pełna procedura...) trwała dłużej, około
    miesiąca.

    zbyszko janke

  • 3. Data: 2004-06-18 21:30:20
    Od: "doradca_ds_kart" <d...@W...gazeta.pl>

    Ruua <r...@W...nat.pl> napisał(a):

    > ....i ewentualnie gdzie szybciej i taniej?

    kwestia czasu jest sprawa idnywidualna (pamietaj, ze bank musi miec pewnosc,
    ze posiadasz zdolnosc kredytowa). Na ogol zamyka sie to w 2 tygodniach, w tym
    masz wypelnienie wniosku, odeslanie do weryfikacji, caly proses weryfikacji
    (czyli sprawdzenie zatrudnienia, obciazen na pensji, potwierdzanie
    tozsamosci). Osobiscie polecam jeden bank: Citibank Handlowy. Sceptycy od
    razu zarzuca "zabojcze odsetki", ale karta nie jest po to aby sie zadluzac.
    Oferta Citi wychodzi najtaniej sposrod wszystkich... dla niedowiarkow moge
    zrobic zestawienie i porownanie wiodacych bankow w dystrybucji kart
    kredyowch. W razie pytan, smialo.

  • 4. Data: 2004-06-18 21:47:26
    Od: "Ruua" <r...@W...nat.pl>

    Użytkownik "doradca_ds_kart" <d...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:cavmtc$3c2$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > tozsamosci). Osobiscie polecam jeden bank: Citibank Handlowy. Sceptycy od
    > razu zarzuca "zabojcze odsetki", ale karta nie jest po to aby sie

    ja mam kk citi - mam ja dozywotnio bezplatnie, wiec nie zrezygnuje z niej:)
    i to jest najlepszy na razie pomysl - karta dodatkowa dla meza - ma przyjsc
    za tydzien i przez rok jest bezplatna - dla mnie obecnie idealne
    rozwiazanie:)))

  • 5. Data: 2004-06-18 23:24:34
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    doradca_ds_kart wrote:
    > Oferta Citi wychodzi najtaniej
    > sposrod wszystkich... dla niedowiarkow moge zrobic zestawienie i
    > porownanie wiodacych bankow w dystrybucji kart kredyowch. W razie
    > pytan, smialo.

    A zrób takie zestawienie dla mnie, śmiało ;-)

    Bogdan B.

  • 6. Data: 2004-06-18 23:47:51
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

> [...]
    > Oferta Citi wychodzi najtaniej sposrod wszystkich... dla niedowiarkow moge
    > zrobic zestawienie i porownanie wiodacych bankow w dystrybucji kart

    No to wrzucaj. Tylko nie zapomnij o obowiązkowym ubezpieczeniu, które nic
    nie daje.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 7. Data: 2004-06-19 06:28:14
    Temat: KK CityBank (plus PKOBP) - długie
    Od: Bogusz <b...@p...onet.pl>

    Wczoraj dzwoniłem do Citybanku, chciałem wyrobić sobie kartę kredytową.
    Potrzebna mi jest sporadycznie podczas wyjazdów za granicę do płacenia w
    wypożyczlniach samochodów lub w hotelu.
    I co się okazuje?
    Citybank nie obsługuje żołnierzy.
    To juz drugi raz Citybank mi podpadł. Za pierwszym razem, w 1995,
    odmówili założenia konta, bo za mało zarabiałem (brakowało 60pln do
    "limitu")
    A teraz lekką ręką skraślają grupy zawodowe liczące ponad 300 tyś
    klientów (wojsko, policja , itd.)
    Pies ich drapał.

    Przy okazji przytoczę jak wyglądała moja przygoda z KK PKOBP.
    Kartę wyrabiałem w celu mozliwości zapłaty w Avis w niemczech.
    (nie akceptują gotówki ani kart płatniczych)
    wyjazd na początku marca.
    Wniosek został wypełniony i przyjęty przez PKO na początku lutego br.
    Podany czas oczekiwania: około 2 tygodni, góra 3.
    Kilka dni później (10 luty) pracownica banku skontaktowała się ze mna w
    celu uzupełnienia danych (napisałem nazwę pracodawcy skrótem i chodziło
    o podanie pełnej jego nazwy)

    25 luty. Nie ma karty, Dzwonie do centrum kart (CK). Pytam o status
    wniosku. Wniosek nie rozpatrywany, bo nie uzupełniono danych.
    Dzwonie do oddziału gdzie składałem wniosek (na szczęście odbiera pani
    która kontaktowała sie ze mną w celu uzupełnienia tych danych),
    twierdzi, że uzupełnione dane wysłala 10 lutego. Proponuję aby uzgodniła
    z CK o co chodzi. Oddzwania, że już jest OK.
    Ponownie do nich dzwonię (do CK) i poruszam sprawę, że nie wyrobią się z
    rozpatrzeniem wniosku i wyprodukowaniem karty przed moim wyjazdem. A po
    terminie wyjazdu KK jest mi mało potrzebna. Proponują rozwiązanie
    polegające na tym, że kartę odbiorę osobiście w CK. W tym celu musze w
    swoim oddziale złozyć stosowne oświadczenie. Jadę, składam, (już prawie
    jestem na ty z tą pracownicą), ona oddzwania do CK, weryfikuje, czy taki
    sposob jest dozwolony do odbioru karty. Można. Przyjmuje wniosek. Jestem
    Szcześliwy.

    26 luty. Dzwonie do CK w celu potwierdzenia tego, że odbiorę kartę u
    nich osobiście. Zaprzeczają i wierdzą, że nigdy na nic takiego nie
    pozwalali. Pytam się o status wniosku. Rozpatrywany (UWAGA!) od 23
    lutego (?!). Twierdzą, że kartę mam odebrać kurierem. Pytam o cenę.
    Około 40 pln, bezgotówkowo (obciążą rachunek). W tym celu muszę udać sie
    do oddziału i złożyc stosowny wniosek. Jadę, składam. (zostaję obsłuzony
    bez kolejki, bo pani inspektor juz mnie z daleka poznaje). Termin
    spotkania z kurierem - 3 marca.

    3 marca rano. Dzwonie i pytam o status wniosku. Konsultan nie potrafi
    odpowiedzieć, bo baza wniosków jest off. I nic nie wiadomo. Mam złe
    przeczucia.
    3 marca po południu. Telefon. Kurier dzwoni, że bedzie po 21, bo się nie
    wyrobi. OK.
    3 marca okolo 19. Jest kurier. Zdziwiony po tym jak sie pytam czemu tak
    wczesnie. Nie chce wydać przesyłki, bo pragnie gotówki. Ok, płacę 67 pln
    (trochę więcej niż wspomnianie 40 pln, ale co tam...) Mam kartę. Pin?
    gdzie jest PIN?
    3 marca po 21. Jest kurier #2. Ma w przesyłce PIN. Chce 55 pln. Gotówką.
    Płacę.
    Dzwonie do CK, aktywuję kartę.

    6 marca - Monachium, AVIS. Karta nie działa. Oczekując na połaczenie z
    CK tracę trochę forsy, nie doczekuję się połączenia z konsultantem.
    Z ciekawości płace tą kartą w sklepie. Dziwne, działa.

    13 marca - dzwonie do CK z polski po powrocie. Nie mieli zgłoszenia. A w
    ogóle to logi trzymaja jeden dzień (?!), wiec spuszczją mnie na drzewo.
    Dostaję monit o wpłatę minimalną, spłacam wszystko od razu.

    maj - w USA, SanDiego, próba zapłaty w hotelu, karta nie działa.

    czerwiec - 2 raz w Monachium - HERTZ, karta nie działa.

    Po powrocie do polski dostaję monit o spłatę zadłużenia na karcie.
    (kilkadziesią pln, przy czym z karty nie korzystałem)
    w tym 40 pln za brak wpłaty minimalnej. (O co chodzi, dzwonie do CK)
    Dowiaduję się, że nie zapłaciłem 3 pln (słownie trzy) za jakies tam
    ubezpieczenie za miesiac kwiecen. Przy okazji pytam dlaczego nie
    działała po raz 3 karta. Ponieważ została zablokowana z powodu braku
    tych 3pln.
    Tu muszę dodać, że z PKOBP _nie_ otrzymałem informacji o koniecznosci
    wpłaty tych 3 pln, ANI informacji, że karta jest zablokowana.

    Jadę do odziału, rezygnuję z karty.
    Reasumując:

    jako karta kredytowa nie zadziałała ANI razu.

    Łączne koszty wydania karty to prawie 200 pln. Koszty posiadania ponad
    60 pln. (acha i były jakieś odsetki, w ilości okolo 3,50. Nie wiem za
    co, bo ponoć jeśli się spłaci całośc sumy na KK krocej niz w 59 dni to
    nie ma odsetek... Ale nie chciało mi się już o to toczyć boje. Przy
    okazji może ktos wie o co chodziło?)

    PKOBP zablokowal kartę bez poinformowania jej właściciela z powodu praku
    3pln

    Pozdrawiam,
    Bogusz. (rozbawiony)

    P.S.
    Czy ktoś wie w jakim banku można uzyskać KK bez konieczności zakładania ROR?

  • 8. Data: 2004-06-19 09:23:20
    Od: "kursor" <mKursor@_USUN_wp.pl>

    > Oferta Citi wychodzi najtaniej sposrod wszystkich... dla niedowiarkow moge
    > zrobic zestawienie i porownanie wiodacych bankow w dystrybucji kart
    > kredyowch. W razie pytan, smialo.

    prosze o takie porownanie z karta BZWBK Idea Profit

    kursor

  • 9. Data: 2004-06-29 07:02:58
    Od: "Jakub Piaseczny" <k...@p...fm>

    a jaki jest czas oczekiwania na kontakt przedstawiciela mBanku po pozytywnym
    rozpatrzeniu wniosku?

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 10. Data: 2004-06-29 16:47:17
    Od: "Schirru" <s...@o...pl>

    zadzwoniaa do ciebie w ciagu tygodnia a potem trzeba isc na senatorska
    jezeli jestes z wawy,
    podpisac umowe, potem przyjdzie karta poczta