  • 1. Data: 2004-06-18 12:21:50
    Temat: Najdrozsza karta kredytowa - jak PeKaO SA chce przekonac ?
    Od: "tomaszek" <t...@g...pl>

    Dzis wyszedlem z PeKaO SA dowiedziawszy sie, ze jesli chce otrzymac jedna z
    nowych kart kredytowych w tym banku to:
    - kosztuje ona 70 PLN
    dodatkowo musze otworzyc rachunek - najtaniej bedzie po 8,50 PLN miesiecznie.

    Razem, liczylismy z pania z obslugi w Poznaniu, karta kosztuje - UWAGA! -
    172 PLN.

    To chyba najdrozsza karat na rynku?

    Mam pytanie do marketingowcow tego banku - czym zamierza PeKaO SA przyciagnac
    klientow, skoro w innych bankach karty kredytowe nie musza byc "uwiazane" do
    dodatkowo platnego rachunku (np. WBK, BPH, mBank, Citi)?
    W dodatku same karty - nawet nie w promocji - sa tansze: mBank 58,-, WBK -
    58,- itp.

    Oczywiscie mozna nie kupowac tam kart ale chcialbym sie upewnic, ze
    marketingowcy wiedza co robia.......

  • 2. Data: 2004-06-18 12:30:12
    Od: "Pablo" <p...@w...pl>

> [...]
    miesiecznie.

    > Razem, liczylismy z pania z obslugi w Poznaniu, karta kosztuje - UWAGA! -

    Przeciez to super oferta! Do KK VISA dorzucaja karte Maestro, ubezpieczenie,
    siec bezprowizyjnych bankomatow, przelewy przez internet, siec oddzialow! W
    jakim innym banku znajdziesz tak rozbudowana KK????

    ;))

    Pozdrawiam,
    Pablo

  • 3. Data: 2004-06-18 12:33:50
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    tomaszek wrote:
> [...]
    > - kosztuje ona 70 PLN
    > dodatkowo musze otworzyc rachunek - najtaniej bedzie po 8,50 PLN

    no i dobrze zrobiłeś - tak trzeba rozmawiać zbankiem, nogami :-)
    tym bardziej że z bezpieczeństwem kart w pekaosa nie najlepiej
    - wynoszą numery kart co pozwala nimi placic w internecie
    *** blad ***

  • 4. Data: 2004-06-18 12:38:58
    Od: g...@s...pl

> [...]
    > siec bezprowizyjnych bankomatow, przelewy przez internet, siec oddzialow! W
    > jakim innym banku znajdziesz tak rozbudowana KK????

    Zapomniałeś dodać że udostępniają numery kart zorganizowanym
    grupom przestępczym :)) Za free.

    George

  • 5. Data: 2004-06-18 12:48:21
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    tomaszek <t...@g...pl> wrote:
> [...]
    > - kosztuje ona 70 PLN
    > dodatkowo musze otworzyc rachunek - najtaniej bedzie po 8,50 PLN

    NIE TRZEBA!
    Baba klamala

    http://www.PRnews.pl

  • 6. Data: 2004-06-18 13:04:22
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > NIE TRZEBA!
    > Baba klamala

    tym bardziej dobrze zrobił wychodząc z banku,
    jak się nauczą obsługiwać klienta to może zachowają część tych klientów, których
    jeszcze mają - na nowych przy takiej obsłudze to bym nie liczył :-)
    *** blad ***

  • 7. Data: 2004-06-18 13:58:36
    Od: "tomaszek" <t...@g...pl>

    Obok niej pojawil sie jej przelozony zainteresowany mimi wyliczeniami.
    Nadal nie moge pojac, jak bank chce przekonac osoby, ktore chca miec karty
    kredytowe, ze w PeKaO SA jest taniej, skoro proste wyliczenie mowi, ze nie
    jest......

    A gdzie jest zapisane, ze nie trzeba miec konta, skoro w banku sie uperaja,
    ze trzeba...?

  • 8. Data: 2004-06-18 13:59:58
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    tomaszek <t...@g...pl> wrote:
    > A gdzie jest zapisane, ze nie trzeba miec konta, skoro w banku sie
    > uperaja, ze trzeba...?

    Ja takie info dostalem z centrali.

    http://www.PRnews.pl

  • 9. Data: 2004-06-18 14:07:22
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    http://banki.prnews.pl/index.php/display,5581

  • 10. Data: 2004-06-18 14:17:40
    Od: "nie mam" <t...@g...pl>

    > http://banki.prnews.pl/index.php/display,5581

    to wlasnie widac w moim przypadku.

    A propos centrali - gorzej, ze oddzialy nie dostaja informacji z centrali a
    ustanawiaja swoje zasady.