  • Data: 2018-05-14 23:34:40
    Temat: Re: idzcie do bankomatu
    Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-05-14 o 08:42, J.F. pisze:
    > Teraz bylem na Sniezce, czeskie "schronisko", w ktorym czesc
    > "sklepowa" to jakies 2x4m, a karta zaplacic sie da :-)

    Kiedyś, jak tam byłam pierwszy raz to stare polskie schronisko było w
    remoncie. W czeskim schronisku nawet herbaty nie mieli i w ogóle nic nam
    nie sprzedali, bo nie mieliśmy koron albo dolarów. Byliśmy zmęczeni i
    zmarznięci, bo jak szliśmy to padał grad, ale przygoda została mi w
    pamięci. Miałam wtedy 16 lat.
    Drugim razem byłam z mężem i już było nowe polskie schronisko (w
    kształcie spodka) . w środku bardzo ladnie i można było kupić wreszcie
    coś do jedzenia.
    Kart jeszcze wtedy ani euro nie było.

    --
    animka