  • 1. Data: 2006-03-22 22:05:21
    Temat: idealnakarta - czy jest embosowana?
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Podobno nie zadaje się pytań w temacie, ale co tu jeszcze dodać? :)
    Na zdjęciu wygląda jakby była... płaska jednak.
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 2. Data: 2006-03-22 22:26:02
    Temat: Re: idealnakarta - czy jest embosowana?
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Samotnik napisał(a):

    > Podobno nie zadaje się pytań w temacie, ale co tu jeszcze dodać? :)
    > Na zdjęciu wygląda jakby była... płaska jednak.

    Visa Classic zawsze jest wypukła

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 3. Data: 2006-03-22 22:30:08
    Od: "Karol Żwiruk" <p...@k...pl>

    > Podobno nie zadaje się pytań w temacie, ale co tu jeszcze dodać? :)
    > Na zdjęciu wygląda jakby była... płaska jednak.

    bo jest płaska,

    --
    Karol Żwiruk
    Świat Kart: http://KartyOnLine.pl

  • 4. Data: 2006-03-22 22:38:31
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <m...@g...com> napisal(a):

    > Visa Classic zawsze jest wypukła

    Jeszcze zastanawia mnie zapis w TOiP

    "wydanie i pierwszy rok uzytkowania karty dla posiadaczy rachunku"

    Jakiego rachunku? Do posiadania tej karty konieczne jest posiadanie
    rachunku w Fortisie, czy co? :)

  • 5. Data: 2006-03-22 22:40:05
    Od: "Karol Żwiruk" <p...@k...pl>

    > bo jest płaska,

    błąd, zrozumiałem allekarta ;)
    chyba pora spać...

  • 6. Data: 2006-03-22 22:43:10
    Od: "Slawek Adamczyk" <u...@N...gazeta.pl>

    Karol Żwiruk <p...@k...pl> napisał(a):

    > bo jest płaska,

    Hmm na maila odpisali ma ze jest to Visa Classic - wypukla !!! i ma
    funkcjonalnosc platnosci na odleglosc ! Wiec Panie Karolu czy jest Pan pewien
    ze jest to Visa plaska ?

  • 7. Data: 2006-03-22 22:45:00
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    > błąd, zrozumiałem allekarta ;)
    > chyba pora spać...

    Spoko - karta to karta. Alle, idealna - nieważne :)))))

  • 8. Data: 2006-03-22 22:45:07
    Od: "Slawek Adamczyk" <u...@N...gazeta.pl>

    Karol Żwiruk <p...@k...pl> napisał(a):

    > błąd, zrozumiałem allekarta ;)
    > chyba pora spać...

    I wszystko jasne :) nikt nie jest nieomylny ;) Pozdrawiam

  • 9. Data: 2006-03-22 23:10:47
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Samotnik napisał(a):

    > Jeszcze zastanawia mnie zapis w TOiP
    >
    > "wydanie i pierwszy rok uzytkowania karty dla posiadaczy rachunku"
    >
    > Jakiego rachunku? Do posiadania tej karty konieczne jest posiadanie
    > rachunku w Fortisie, czy co? :)

    Nie potrzeba. Chodzi tutaj, zdaje się, o rachunek karty kredytowej

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 10. Data: 2006-03-23 11:38:29
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw.pl>

    > Hmm na maila odpisali ma ze jest to Visa Classic - wypukla !!! i ma
    > funkcjonalnosc platnosci na odleglosc ! Wiec Panie Karolu czy jest Pan
    > pewien
    > ze jest to Visa plaska ?

    W oddziale zadzwonili do centrali i się dowiedzieli, że jest wypukła. W
    W-wie na Wiejskiej nikt w oddziale jeszcze jej nie widział.

    Pozdrawiam,
    Grzegorz Niedźwiecki