  • 11. Data: 2006-03-23 14:38:24
    Temat: Re: idealnakarta - czy jest embosowana?
    Od: Bronislaw Wolyniec <w...@S...poczta.onet.pl>

    Dnia Thu, 23 Mar 2006 00:10:47 +0100, Markus Sprungk napisał(a):

    > Nie potrzeba. Chodzi tutaj, zdaje się, o rachunek karty kredytowej

    A mozna wydac komus karte i moze jej on uzywac bez rachunku (karty)?

    Pozdrawiam,
    BW.
    http://www.bwportal.pl
    Twoje finanse...

  • 12. Data: 2006-03-23 18:24:41
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Bronislaw Wolyniec napisał(a):

    > A mozna wydac komus karte i moze jej on uzywac bez rachunku (karty)?

    Nie. W jaki niby sposób spłacisz swoją kartę?

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 13. Data: 2006-03-24 03:09:41
    Od: Bronislaw Wolyniec <w...@S...poczta.onet.pl>

    Dnia Thu, 23 Mar 2006 19:24:41 +0100, Markus Sprungk napisał(a):

    > Nie. W jaki niby sposób spłacisz swoją kartę?

    W takim razie karta jest za darmo dla wszystkich, a nie tylko "dla
    posiadaczy rachunku [karty]". Po co wiec wymieniaja tych posiadaczy
    rachunku, skoro sa nimi wszyscy posiadacze karty?

    Pozdrawiam,
    BW.
    http://www.bwportal.pl
    Twoje finanse...

  • 14. Data: 2006-03-24 13:06:33
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 22 Mar 2006 22:05:21 +0000 (UTC), Samotnik napisał(a):
    > Podobno nie zadaje się pytań w temacie, ale co tu jeszcze dodać? :)
    > Na zdjęciu wygląda jakby była... płaska jednak.

    A ja się podepnę do tematu.

    Wśród ficzerów jest wymienione ubezpieczenie "najtańsze zakupy" czy jakoś
    tak. Trochę ciekawie to wygląda - przejrzałem regulamin i nie widzę tam
    żadnych haczyków...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 15. Data: 2006-03-24 13:06:48
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <j...@c...pl> napisal(a):

    > A ja się podepnę do tematu.
    >
    > Wśród ficzerów jest wymienione ubezpieczenie "najtańsze zakupy" czy jakoś
    > tak. Trochę ciekawie to wygląda - przejrzałem regulamin i nie widzę tam
    > żadnych haczyków...

    Też muszę przeczytać, bo na razie to jest tak, że sama umowa karty
    przewiduje, że za transakcje zdalne bank nie odpowiada w ogóle. :(
    Może ubezpieczenie od tego uwalnia, ale wolałbym jednak mieć to w
    umowie o kartę.
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/