  • 1. Data: 2003-12-19 21:11:34
    Temat: http://test25.mbank.com.pl/
    Od: mierzwoj <mierzwoj@WYWAL_TOpoczta.onet.pl>

    czesc

    jak w temacie. Dziala....

    --
    __________________________
    Pozdrawiam i dziekuje
    mierzwoj@WYWAL_TOpoczta.onet.pl

  • 2. Data: 2003-12-19 21:40:21
    Temat: Re: http://test25.mbank.com.pl/
    Od: "Marcin" <n...@n...com>

    Witam

    Mam nadzieje, ze to nie wejdzie w zycie...
    Obecny wyglad jest IMHO lepszy ;)

    A moze ktos wie o co chodzi z EMPIKiem na stronie mB?
    Moze jakies znizki w salonach przy platnosci delfinem?

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 3. Data: 2003-12-19 21:48:05
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    mierzwoj <mierzwoj@WYWAL_TOpoczta.onet.pl> napisał(a):

    > czesc
    >
    > jak w temacie. Dziala....

    To tylko patrzeć jak zmienią serwis internetowy.Jeszcze nie tak dawno trwały
    testy nowego forum a tu już cały ? serwis działa:)
    Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.mbank.wizytowka.pl

  • 4. Data: 2003-12-19 21:53:32
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Marcin <n...@n...com> napisał(a):

    > A moze ktos wie o co chodzi z EMPIKiem na stronie mB?
    > Moze jakies znizki w salonach przy platnosci delfinem?
    http://test25.mbank.com.pl/pasaz/do.php?
    pasaz&x=2000&y=2323&PHK_kat=7&PHK_mode=1

    Cytat na dole strony:
    Świąteczna promocja w salonach Emipku dla Klientów mBanku. Od 12 grudnia do
    końca roku 2003 rabat -30% i więcej na wybrane produkty Empiku. Wydrukuj
    stroną z danym produktem, zapamiętaj jego kod i kup produkt w najbliższym
    salonie Empiku dowolną płacąc kartą mBanku.

    Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.mbank.wizytowka.pl

  • 5. Data: 2003-12-19 22:02:46
    Od: "Marcin" <n...@n...com>

    Witam

> [...]
    > stroną z danym produktem, zapamiętaj jego kod i kup produkt w najbliższym
    > salonie Empiku dowolną płacąc kartą mBanku.

    Zle sie wyrazilem;)
    Sprobuje jeszcze raz.
    Czy ta promocja to rzeczywistosc?
    Jest juz 19 grudnia, a na starych stronach w dziale
    aktualnosci nic na ten temat nie ma:(
    A przeciez gdyby to byla wiadomosc prawdziwa,
    to by sie tym chwalili jeszcze przed 12 gdudnia.
    A czyms te strony testowe trzeba wypelnic...

    Trzeba bedzie w EMPIKu sprawdzic co jest grane:)
    Pozdrawiam

    Marcin

  • 6. Data: 2003-12-19 22:15:13
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Marcin <n...@n...com> napisał(a):

> [...]
    > to by sie tym chwalili jeszcze przed 12 gdudnia.
    > A czyms te strony testowe trzeba wypelnic...
    >
    > Trzeba bedzie w EMPIKu sprawdzic co jest grane:)

    Myślę,że promocja jest prawdziwa.11 grudnia miał ruszyć nowy serwis mbanku i
    dlatego w starym serwisie nic nie piszą o tej promocji
    http://test25.mbank.com.pl/cafe/index,aktualnosci.ht
    ml
    Cytat:
    Nowy serwis www mBanku 11.12.2003
    11 grudnia 2003r. mBank gruntownie zmodernizował część informacyjną swojego
    serwisu www. Nowe strony mBanku zostały zweryfikowane merytorycznie,
    głębokiej modyfikacji uległa struktura i nawigacja serwisu. Uruchomiony nowy
    system redakcyjny pozwala na elastyczne zarządzanie treścią i szybkie
    wprowadzanie zmian na stronach www

    Pozdr.
    Marcin
    http://www.mbank.wizytowka.pl

  • 7. Data: 2003-12-20 00:26:23
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    > jak w temacie. Dziala....

    coraz mniej tam placa ?
    co za obrzydliwstwo

  • 8. Data: 2003-12-20 07:53:12
    Od: lop <l...@s...pl>

    mierzwoj wrote:
    > jak w temacie. Dziala....

    bosz jakie to jest brzydkie
    ale najbardziej denerwuje mnie, ze strony zostala zrobiona
    generalnie pod IE, wiem, ze w zasaadzie w innych przegladarkach
    tez to niby dziala, ale dziala to gowniano przez to rozwijane menu.

    Pozatym bawiac sie w tworzenie stron internetowych na wiekszosci
    serwisow jest uwaga ze JavaScript i IFRAME to uzywaja tylko lamerzy...

  • 9. Data: 2003-12-20 08:20:46
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    A nie mialo byc brazowe?

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 10. Data: 2003-12-20 08:59:08
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>

    Użytkownik "krab" <_...@k...pl> napisał w wiadomości

    > coraz mniej tam placa ?
    > co za obrzydliwstwo

    Faktycznie brzydkie, choć lepsze od starego designu. Mogli by zrobić
    anulację tego projektu. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara