  • 1. Data: 2003-12-19 13:41:05
    Temat: przelew z mbanku
    Od: Juulius <k...@N...o2.pl>

    jak wpisywac 26-cyfrowy nr konta, by dokonac przelewu z mbanku,
    probowalem ze spacjami i bez i wyskakuje mi "jednostka nie istnieje"

  • 2. Data: 2003-12-19 13:47:50
    Temat: Re: przelew z mbanku
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Juulius" <k...@N...o2.pl> napisal w wiadomosci
    > jak wpisywac 26-cyfrowy nr konta, by dokonac przelewu z mbanku,
    > probowalem ze spacjami i bez i wyskakuje mi "jednostka nie istnieje"

    To zalezy glównie gdzie wpisujesz.
    Jesli system przyjmuje 26-cyfrowy, to bez spacji powinien przyjac, jesli nie
    to opusc pierwsze 2 cyfry, a po nastepnych 8 daj kreske.

    Pozdraiwam
    Robert Wicik

  • 3. Data: 2003-12-19 16:40:07
    Od: "amico_pl" <a...@g...pl>

    > jak wpisywac 26-cyfrowy nr konta, by dokonac przelewu z mbanku,
    > probowalem ze spacjami i bez i wyskakuje mi "jednostka nie istnieje"

    radzilbym "wstukiwac" numer zamiast "kopiowac",

    u mnie przy kopiowaniu czasami pokazuje sie blad, chodzi prawdopodobnie o
    jakies mozliwe ukryte kodowanie znakow

    amico

  • 4. Data: 2003-12-19 16:54:13
    Od: "Marek J" <markusjNOSPAM@.interia.pl>

    Użytkownik "amico_pl" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > radzilbym "wstukiwac" numer zamiast "kopiowac",
    >
    > u mnie przy kopiowaniu czasami pokazuje sie blad, chodzi prawdopodobnie o
    > jakies mozliwe ukryte kodowanie znakow

    Prawdopodobnie chodzi o spację, która się dokleja na końcu, zwłaszcza przy
    kopiowaniu z przeglądarek internetowych, programów pocztowych i edytorów
    tekstu.

    Pozdrawiam

    Marek

  • 5. Data: 2003-12-19 17:23:06
    Od: Marek Madej <m...@w...INTERIA.i-to.PL>

    Marek J dnia 2003-12-19 17:54 napisał(a) co następuje:

    > Prawdopodobnie chodzi o spację, która się dokleja na końcu, zwłaszcza przy
    > kopiowaniu z przeglądarek internetowych, programów pocztowych i edytorów
    > tekstu.

    A czasem i znak tabulacji...

    Marek

  • 6. Data: 2003-12-29 10:36:11
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik Robert Wicik r...@p...onet.pl ...

    > To zalezy glównie gdzie wpisujesz.
    > Jesli system przyjmuje 26-cyfrowy, to bez spacji powinien przyjac,
    > jesli nie to opusc pierwsze 2 cyfry, a po nastepnych 8 daj kreske.

    Ta rada o ominięciu pierwszych dwoch to tak na serio???

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    budzik61(at)poczta(dot)onet(dot)pl (w nagłówku adres antyspamowy)

    Imieniny należy obchodzić - jeżeli nie własne - to szerokim łukiem.