  • 1. Data: 2007-10-01 21:34:57
    Temat: hipoteczny - kilka banków na raz
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Witam

    Kilka razy na grupie ktoś mówił że jeżeli nie chce się niespodzianek w
    terminie załatwiania kredytu hipotecznego - powinno się załatwiać w kilku
    bankach na raz.

    Ale czy to z drugiej strony nie będzie dla analityków wyglądać jak nie
    wiem .. próba wyłudzenia czy coś w tym stylu?

    Powiedzmy że zawieram umowę przedwstępną, biorę od razu 8 odpisów, biorę 8
    odpisów KW, 8 razy zaświadczenie o dochodach (i co tam jeszcze jest
    potrzebne - 8x) i w 8 bankach składam wniosek o kredyt.

    Czy nie zostanę potraktowany jako ktoś kto próbuje wziąść wielokrotnie
    kredyt na tą samą nieruchomość (i w domyśle: zwiać z tym za granicę) i nie
    zostanę przez to "uwalony" we wszystkich 8 bankach?

    p. m.

  • 2. Data: 2007-10-02 05:11:01
    Temat: Re: hipoteczny - kilka banków na raz
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 01 Oct 2007 23:34:57 +0200,
    osoba podpisana: mvoicem <m...@g...com>
    napisała:
> [...]
    >
    > Ale czy to z drugiej strony nie będzie dla analityków wyglądać jak nie
    > wiem .. próba wyłudzenia czy coś w tym stylu?
    Jeśli przy składaniu wniosku zaznaczysz, że starasz się gdzieś indziej
    o kredyt to nie sądzę.
    Ja się starałem w 3 i nikogo to nie dziwiło. Kolega chyba w 5 - też
    żadnych uwag.
    KJ

    Jak ktoś ma pecha, to złamie ząb podczas seksu oralnego (S.Sokół)

  • 3. Data: 2007-10-02 09:40:40
    Od: DM <a...@t...pl>

    jak juz bedziesz wiedzial w ktorym banku jest najkorzystniej i
    najszybciej to napisz (mi sie nie chce chodzic po bankach) pojde do tego
    ktory polecisz ;)

  • 4. Data: 2007-10-02 09:58:52
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    Próbuj w kilku. Zrobiłem tak i naprawdę się opłaciło.
    To naturalne, że klient stara się o kredyt hipoteczny w kilku bankach.
    Wszyscy to rozumieją.

    pozdr.
    RobertS

    p.s.
    to, że bank będzie miał dobrą ofertę dla klienta A nie musi oznaczać, że
    będzie ona równie dobra dla klienta B...

  • 5. Data: 2007-10-03 08:02:23
    Od: "PatronX" <p...@w...pl>

    > jak juz bedziesz wiedzial w ktorym banku jest najkorzystniej i najszybciej
    > to napisz (mi sie nie chce chodzic po bankach) pojde do tego ktory
    > polecisz ;)

    Po co chodzić po bankach?

    Wchodzisz na:
    http://finanse.netwaluta.pl/pozyczkihipoteczne/

    Zostawiasz swoje numery telefonów wybranym bankom, a przedstawiciele dzwonią
    do Ciebie i przedstawiają warunki.

    Gdy poznasz warunki wszystkich banków wybierasz najlepszy.

    --
    PatronX

  • 6. Data: 2007-10-03 08:36:24
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    PatronX wrote:

> [...]
    > dzwonią do Ciebie i przedstawiają warunki.
    >
    > Gdy poznasz warunki wszystkich banków wybierasz najlepszy.

    A potem się okazuje że termin aktu notarialnego masz za tydzień, a kredyt
    który miał być miesiąc temu dziwnie się przedłuża.

    Względnie nagle bank stwierdzi że nie mam zdolności kredytowej. Lub nagle
    zechce jakiegoś zaświadczenia którego nijak nie mogę zdobyć.

    Z tego co na grupie pisano, dzieje się tak często, więc chcę się przed tym
    zabezpieczyć.

    p. m.