  • Data: 2014-11-25 07:56:28
    Temat: Re: getin i groźby
    Od: ls <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 24 listopada 2014 18:15:00 UTC+1 użytkownik pueblo napisał:

    > O, widzę że nie tylko ja tak mam. Oprócz tego nie mogę aktywować karty
    > Visa ania przez internet ani przez telefon ani w banku...he he Napisałem
    > im że mają niezły burdel

    W sprawie okienka z grozbami napisali, ze musze wyslac mailem skan DO, choc im go
    zebach zanioslem.
    Z karta tez mialem problemy (Open Finanse): nie dalo sie aktywowac przez net, a przez
    telefon sie bali, ze nie podepnie sie do promocji. Trwalo to miesiac i kosztowalo
    mnie 40zl moneybacku. Nawet dowalili 9.99zl oplaty za nie robienie transakcji
    nieaktywna karta i musialem reklamowac, ze to z ich winy ;)

    --
    pozdr.
    ls