  • Data: 2014-11-19 20:37:45
    Temat: Re: getin i groźby
    Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    Mnie nowy system - chyba ze względu na ten komunikat - nie pozwolił obsługiwać
    KK, wznowionej w OF tuż przed zmianą. Była widoczna jako nieaktywna i nic nie
    dało się zmienić. Dowód zaktualizowałem w ubiegłym tygodniu i po sześciu
    dniach pojawiła się możliwość aktywacji KK i pozostałe opcje związane z kartą.
    Nie udzielili przy tym żadnej odpowiedzi na wcześniejszy wewnętrzny monit.
    Tym niemniej po zalogowaniu komunikat pojawia się w dalszym ciągu. Napisałem
    dziś do banku aby go wyłączyli, ale to drobnostka bo karta już działa, a konta
    tam nie mam.